English

پیروانی:

هدف آقایان این است که مقابل فوتبال بایستند/ تهدید می کنند نمی آییم خب نیایید!

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: آقایان الان که می بینند به نتیجه نمی رسند به کرونا می پردازند. هدف آقایان این است که مقابل فوتبال بایستند.

هدف آقایان این است که مقابل فوتبال بایستند/ تهدید می کنند نمی آییم خب نیایید!

به گزارش خبرگزاری موج، افشین پیروانی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره امضای طومار هفت باشگاه لیگ برتری مبنی بر لغو باقیمانده بازی های لیگ برتر فصل جاری گفت: اینکه بخواهیم با زبان تهدید صحبت کنیم جالب نیست.  اگر شما می خواهید پیشنهاد بدهید بیایید و ارائه دهید. آقایان زیاد از حد و جایگاهی که دارند اظهار نظر می کنند.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس که با رادیو تهران گفتگو می کرد افزود: اکنون تصمیم سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال این است. از ورزش می توان لذت برد. البته شرایط فدراسیون به گونه ای است که نمی توانند به صحبت های این آقایان که هر روز با تهدید می آیند و مشکل تراشی می کنند پاسخ دهند.

وی که از صحبت های روز گذشته محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور مبنی بر حمایت وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال از باشگاه پرسپولیس در راستای برگزاری ادامه بازی های لیگ برتر ناراحت به نظر می رسید تاکید کرد: آقایان الان که می بینند به نتیجه نمی رسند به کرونا می پردازند. هدف آقایان این است که مقابل فوتبال بایستند. اگر فصل جاری فوتبال را تعطیل کنیم مطمئنا فصل آینده هم فوتبال نخواهیم داشت. آرزوی قلبی ام این است که سلامتی بازگردد. تهدید می کنند نمی آییم خب نیایید!

* باید به ما احترام بگذارند چون قهرمان چندین ساله ایران هستیم

پیروانی تصریح کرد: باید به ما احترام بگذارند چون قهرمان چندین ساله ایران هستیم. با لحنی صحبت می کنند که مجبور می شویم پاسخ بدهیم. ۴۰ میلیون هوادار داریم که آنها هم از ما انتظار پاسخ دارند. از دیروز تا حالا چه تعداد افرادی بخاطر اظهار نظر ایشان ناراحت شده اند.

وی درباره امکانات بهداشتی سرخپوشان در تمرینات که گفته می شود برخی ارگان ها کمک کرده اند گفت: تونل ضد عفونی را دوست صمیمی ام به من هدیه داده است. به خدا ما پرسپولیس هستیم. همه دنبال این هستند روی پیراهن ما تبلیغ کنند و اسپانسر شوند. بخاطر یک تونل ضد عفونی هرچه می خواهند می گویند اما خدا را قسم می خورم که کسی از آن خبر نداشت.

سرپرست پرسپولیس یاداور شد: شما اگر مالک و سرمربی شدید باید مواظب طرز بیانتان باشید. چرا می گویند جلسه نمی گذارند تا اظهار نظر کنیم؟ شما در رسانه مدام حرف از نیامدن می زنید. در همان جلسات هم همین را خواهید گفت.

پیروانی راجع به تهدید کمیته انضباطی با باشگاه های مخالف برگزاری لیگ افزود:  آنها با قدرت دارند برخورد می کنند. زبان تهدید هیچ کجا قشنگ نیست. اگر در لیگ برتر شرکت نکنید بهای آن را هم خواهید داد. فکر می کنم اگر سه هفته بازی کنند به لیگ پایین تر می روند. مدیران حق دارند که بخاطر مسائل مالی چنین فشاری را روی بازیکنان خود ایجاد می کنند.

وی درباره وضعیت بشار رسن خاطرنشان کرد: باشگاه تا جایی که توانسته است پرداختی داشته و تا چند روز دیگر باز هم پرداختی خواهند داشت.

یروانی در پایان تاکید کرد: پرسپولیس مدتهاست با کمک هواداران خود اسپانسر و تبلیغات می گیرد. دوستان شعار ندهند دولت به ما کمک می کند. مجلس نمی گذارد که به باشگاه های پرسپولیس و استقلال کمک دولتی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه