English

برنامه‌های پرسپولیس در تعطیلات نیم فصل اعلام شد

برنامه‌های پرسپولیس برای شروع مجدد تمرینات و اردوی نیم فصل مشخص شد.

برنامه‌های پرسپولیس در تعطیلات نیم فصل اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج، به دنبال حضور گابریل کالدرون در باشگاه پرسپولیس و هماهنگی‌های انجام شده، جزییات برنامه‌های آماده‌سازی پرسپولیس مشخص شد.

کالدرون بعد از بازی با نساجی مازندران راهی آرژانتین می‌شود و خواگین و اینیگو دستیاران وی نیز برای تعطیلات به اسپانیا می‌روند.

تمرینات پرسپولیس نیز از روز چهارشنبه ۱۸ دی ماه (هشتم ژانویه) زیر نظر دستیاران خارجی و ایرانی گابریل کالدرون آغاز خواهد شد. سرمربی پرسپولیس روز پنجشنبه ۱۹ دی ماه (نهم ژانویه) به تهران باز می‌گردد و از روز جمعه ۲۰ دی ماه در تمرینات تیم شرکت خواهد کرد.

تیم فوتبال پرسپولیس به درخواست کالدرون، روز شنبه ۲۱ دی ماه (۱۱ ژانویه) به مصاف یک تیم لیگ برتری می‌رود و کاروان پرسپولیس شامگاه شنبه ۲۱ دی، تهران را به مقصد دوحه برای تشکیل اردوی تدارکاتی ترک می‌کند.

گابریل کالدرون در جلسه امروز خواهان برگزاری دو بازی تدارکاتی در روزهای چهارشنبه ۲۵ دی و دوشنبه ۳۰ دی شد و تاکید داشت که در هر یک از این روزها، دو بازی تدارکاتی برگزار شود.

راهکار دوم کالدرون برای بازی‌های تدارکاتی روزهای چهارشنبه ۲۵ و پنجشنبه ۲۶ دی ماه و همچنین روز دوشنبه ۳۰ دی و سه‌شنبه اول بهمن ماه بود تا چهار بازی تدارکاتی مد نظر وی بدین شکل برگزار شود.

همچنین تیم فوتبال پرسپولیس شامگاه پنجشنبه سوم بهمن ماه به تهران باز می‌گردد و یک بازی تدارکاتی هم روز یکشنبه ۶ بهمن با یکی از تیم‌های لیگ برتری برگزار خواهد کرد و شنبه ۱۲ بهمن ماه نیز اولین بازی پرسپولیس در شروع مجدد مسابقات لیگ برتر برگزار خواهد شد.

کالدرون تعداد نفرات اعزامی کاروان پرسپولیس به اردوی دوحه قطر را به افشین پیروانی مدیر تیم اعلام خواهد کرد و اسامی نفرات اعزامی هم بعد از بازی با نساجی در اختیار باشگاه قرار خواهد گرفت.

گابریل کالدرون با کمپ پیشنهادی باشگاه برای اردو در دوحه نیز موافقت کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه