English

واکنش کالدرون به پیشنهاد همکاری با تیم ملی امارات

چند روز پیش یک خبرنگار عربستانی اعلام کرد که تیم ملی فوتبال امارات به گابریل کالدرون پیشنهاد همکاری و هدایت این تیم را داده است اما سرمربی پرسپولیس در اقدامی عجیب و البته قابل توجه پای قراردادش با پرسپولیس ماند و به کارش در این تیم ادامه داد.

واکنش کالدرون به پیشنهاد همکاری با تیم ملی امارات

به گزارش خبرگزاری موج، یک خبرنگار عربستانی چند روز پیش اعلام کرد: گابریل کالدرون، سرمربی تیم پرسپولیس ایران از طرف تیم ملی فوتبال امارات پیشنهاد همکاری دارد.

واقعیت این است که این پیشنهاد برای ۲ ماه پیش و قبل از آغاز رقابت‌های جام خلیج فارس بوده است. در آن زمان فدراسیون فوتبال امارات پیشنهادی به مبلغ ۵ میلیون دلار به کالدرون بابت هدایت این تیم می‌دهد، اما سرمربی آرژانتینی پرسپولیس آن را در نطفه خفه می‌کند.

با وجود اینکه کالدرون می‌توانست این پیشنهاد را قبول کند، غرامت فسخ قراردادش با پرسپولیس را بپردازد و حتی ۴ میلیون دلار هم برایش باقی بماند، اما سرمربی پرسپولیس در اقدامی عجیب و البته قابل توجه پای قراردادش با پرسپولیس ماند و به کارش در این تیم ادامه داد.

با این شرایط به نظر می‌رسد در شرایطی که اعضای فدراسیون فوتبال امارات استعفای دسته‌جمعی داده‌اند، سعی دارند با انتشار خبر پیشنهاد به کالدرون ضعف خود در رقابت‌های جام خلیج فارس و حذف از این مسابقات را بپوشانند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه