English

پیوستن برانکو به پویش AFC برای مبارزه با ویروس کرونا

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان و باشگاه پرسپولیس تهران به پویش AFC برای مبارزه با کرونا پیوسته است.

پیوستن برانکو به پویش AFC برای مبارزه با ویروس کرونا

به گزارش خبرگزاری موج، بر اساس اعلام سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان و باشگاه پرسپولیس تهران به پویش AFC برای مبارزه با کرونا پیوسته است.

کنفدراسیون فوتبال آسیا از چندین هفته قبل برای مبارزه با ویروس کرونا پویشی تحت عنوان «زنجیره را بشکن» به راه انداخته است که از طریق ستاره‌ها و چهره‌های مطرح فوتبال آسیا مردم را تشویق می‌کند با ماندن در خانه و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا مانع شیوع بیشتر این ویروس مرگبار شوند.

بر اساس اعلام سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در هفته‌های گذشته بیش از ۱۳۰ بازیکن، مربی و داور برجسته آسیایی با شرکت در پویش BreakTheChain و حمایت از ارتقاء آگاهی مردم در زمینه مبارزه با شیوع کووید ۱۹، خواستار اتحاد مردم در این دوره بی سابقه شده اند. ضمن اینکه جدیدترین رهنمود‌های بهداشتی و بهداشت شخصی سازمان بهداشت جهانی را به اشتراک گذاشته اند.

این سایت اسامی چهره‌هایی را که به تازگی به این پویش پیوسته‌اند منتشر کرد که در میان ستارگان فوتبال آسیا که قرار است این پیام را به مردم برسانند، نام برانکو ایوانکوویچ سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس نیز چشم می‌خورد.

ایوانکوویچ گفت: می خواهم احترام و قدردانی خود را از همه کسانی که در خط مقدم مقابله با این بحران هستند، ابراز کنم. فداکاری‌های آن‌ها بی اندازه است و همه ما باید به عزم و اراده و سرسختی کادر بهداشتی خود که در سراسر جهان با کووید ۱۹ می‌جنگند، ادای احترام کنیم.

او بیان کرد: از همه مردم در سراسر آسیا می‌خواهم که قوی باشند. این دوره دشوار است، ما می‌دانیم که ماندن در خانه چالش‌های خاص خود را دارد، اما این یک امتیاز هم محسوب می‌شود، امتیازی که قهرمانان پزشکی ما از آن برخوردار نیستد.

برانکو گفت: بزرگترین هدیه‌ای که در این لحظه می‌توانیم به آن‌ها ببخشیم پیروی از توصیه‌های دولت‌ها و کارشناسان بهداشت و درمان است، بنابراین من همه را ترغیب می‌کنم به من بپیوندند تا زنجیره‌ را بشکنیم و شیوع این ویروس را متوقف کنیم.

پیش از این هم چند بازیکن کشورمان از جمله علیرضا جهانبخش، مرتضی پور علی گنجی، بیرانوند، سید جلال حسینی و سید مهدی رحمتی به همراه علیرضا فغانی داور بین المللی کشورمان و فرشته کریمی ستاره تیم ملی فوتسال بانوان نیز به این پویش پیوسته بودند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه