English

استراماچونی:

حیف شد همکاری من با استقلال پایان یافت/ باید با فداکاری کرونا را از بین ببریم

سرمربی سابق استقلال گفت: حیف شد همکاری من با استقلال پایان یافت. الان واقعا دوره‌ای خاص است، اما باید مثبت نگاه کنیم. فقط با فداکاری می‌توانیم از این وضعیت خارج شویم.

حیف شد همکاری من با استقلال پایان یافت/ باید با فداکاری کرونا را از بین ببریم

به گزارش خبرگزاری موج، آندره‌ آ استراماچونی سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال گفت: با مثبت اندیشی باید کرونا را کنار بزنیم. حیف شد همکاری من با استقلال پایان یافت. الان واقعا دوره‌ای خاص است، اما باید مثبت نگاه کنیم. فقط با فداکاری می‌توانیم از این وضعیت خارج شویم.

او بیان کرد: کاهش دستمزد بازیکنان یوونتوس یک حرکت زیبا از طرف آن‌ها است که نشان می‌دهد آن‌ها اوضاع و مشکلات احتمالی را که ممکن است باشگاه با آن مواجه شود را درک می‌کنند.

استراماچونی بیان کرد: من پیشنهادی در تابستان از ایتالیا نداشتم و دوست نداشتم بیکار باشم و به همین خاطر به استقلال رفتم. استقلال سابقه قهرمانی در آسیا را داشت و به شدت به دنبال جذب من بود. تجربه کار در استقلال باورنکردنی و بزرگ بود.

* استقلال باشگاهی بود که بیشتر توسط سیاست‌مداران اداره می‌شد

سرمربی سابق استقلال گفت: ورزشگاه‌ها در ایران پر بود، اما استقلال باشگاهی بود که بیشتر توسط سیاست‌مداران اداره می‌شد تا افراد ورزشی و به همین خاطر اتفاقاتی رخ داد. حیف شد که وقتی تیم در صدر بود همکاری من با استقلال پایان یافت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه