English

زمان برگزاری فینال لیگ برتر فوتسال مشخص شد

سرپرست سازمان لیگ فوتسال گفت: فینال لیگ برتر فوتسال کشورمان پس از هماهنگی با ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا در اوایل سال 1399 برگزار خواهد شد.

زمان برگزاری فینال لیگ برتر فوتسال مشخص شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آرش جابری سرپرست سازمان لیگ فوتسال درباره برگزاری مسابقات فوتسال باشگاه‌ های کشور در فصل 99-98 اظهار کرد: به دنبال درخواست فدراسیون فوتبال و موافقت ستاد ملی مبارزه با کرونا به‌عنوان مرجع تصمیم‌گیری در رابطه با مبارزه و پیشگیری از این بیماری و به جهت حفظ سلامت بازیکنان، مربیان، داوران و عوامل برگزاری مسابقات و اصحاب رسانه، با توجه به نامشخص بودن تاریخ برگزاری مرحله نهایی مسابقات جام ملت‌های آسیا و زمان مکفی برای برگزاری مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور، فینال این مسابقات پس از هماهنگی با ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا در اوایل سال 1399 برگزار خواهد شد.

وی افزود: دیدارهای هفته چهاردهم (معوقه) گروه دوم لیگ دسته اول فوتسال که مقرر بود در روزهای شانزدهم و هفدهم اسفند برگزار شود، ملغی اعلام و زمان دقیق برگزاری این دیدارها و نیز مرحله پلی‌آف این مسابقات، پس از هماهنگی‌های لازم متعاقباً اعلام خواهد شد.

سرپرست سازمان لیگ فوتسال گفت: مسابقات لیگ دسته دوم از 14 فروردین سال 1399 آغاز خواهد شد. همچنین دور برگشت مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ برتر بانوان از اواسط فروردین ماه سال 1399 برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه