English

سلطانی فر:

واگذاری استقلال و پرسپولیس در نیمه اول سال آینده انجام می شود

وزیر ورزش و جوانان گفت: امیدواریم بتوانیم با تمهیداتی که بعمل آمده مراحل تکمیلی را برای واگذاری سرخابی ها انجام بدهیم و وضعیت املاک و دارایی‌ ها مشخص شود تا به امید خدا در نیمه اول سال آینده این واگذاری را انجام دهیم.

واگذاری استقلال و پرسپولیس در نیمه اول سال آینده انجام می شود

به گزارش خبرگزاری موج، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در مجمع باشگاه استقلال که عصر دوشنبه در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، با بیان اینکه در فرآیند خاصی هستیم که باید زمینه های لازم برای واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی را فراهم کنیم، گفت: امیدواریم بتوانیم با تمهیداتی که بعمل آمده مراحل تکمیلی را انجام بدهیم و وضعیت املاک و دارایی‌ها مشخص شود تا به امید خدا در نیمه اول سال آینده با توافق وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان خصوصی سازی، این واگذاری را انجام دهیم.

سلطانی فر تصریح کرد: خوشبختانه شفافیت مالی و روند صحیح مدیریتی و تعیین و تکلیف بدهی ها و مالیات ها وضعیت خوبی را برای واگذاری استقلال و پرسپولیس فراهم کرده است.

وی تاکید کرد: خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس یک اتفاق خوب ملی است. اگر یک روز زودتر هم امکانپذیر باشد، این واگذاریی را سریعتر انجام می دهم چرا که راه توسعه فوتبال پرسپولیس و استقلال واگذاری آنها به بخش خصوصی است. تردید ندارم این بخش می تواند به خوبی موجب توسعه و سامان بیشتر این دو باشگاه شود.

سلطانی فر همچنین گفت: تا زمانی که این باشگاه ها دولتی اداره می شوند، مشکلات آنها ادامه دار خواهد بود و ما دوست و همراه بخش خصوصی هستیم.

در جلسه مجمع باشگاه استقلال گزارشهای حسابرسی شرکت استقلال منتهی به خرداد امسال به تصویب اعضا رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه