English

سلطانی‌ فر:

وضعیت دو باشگاه پرسپولیس و استقلال سرو سامان پیدا کرده است

هم اکنون وضعیت دو باشگاه پرسپولیس و استقلال سرو سامان پیدا کرده است و موضوع تامین منابع مالی و اسپانسرینگ به گونه ای حل شده که بدون اتکا به بودجه دولتی هزینه های شان تامین شود.

وضعیت دو باشگاه پرسپولیس و استقلال سرو سامان پیدا کرده است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان رویکرد دولت و وزارت ورزش را در واگذاری هر چه سریعتر باشگاه های پرسپولیس و استقلال عنوان کرد و گفت: هر یک روز که امکانپذیر باشد ما این دو باشگاه را واگذار کنیم، استقبال می کنیم چرا که هم از جهت رعایت الزامات بین المللی و هم از این جهت که باشگاه های ورزشی  خصوصی، فرآیند رشد و توسعه را بهتر طی کنند.

 وی افزود: این دو باشگاه بنیه فوتبال کشور هستند و با خصوصی شدن می توانند برای ورزش پایه کارهای اساسی تر ی انجام بدهند.

سلطانی فر با اعلام این خبر که  بسیاری از بدهی ها پرداخت شده گفت:  هم اکنون وضعیت این دو باشگاه  سرو سامان پیدا کرده است و موضوع تامین منابع مالی و اسپانسرینگ به گونه ای حل شده که بدون اتکا به بودجه دولتی که ممنوعیت و محدودیت دارد، با کمک های مردمی و  تبلیغات،  هزینه های شان تامین شود.

وی همچنین با بیان اینکه به لحاظ مالیاتی برای این دو باشگاه اقدامات اساسی صورت گرفته توضیح داد: ضمن سازماندهی ساختار دوباشگاه ها در زمینه مالیاتی نیز با نشست های مختلفی که با سازمان مالیاتی داشتیم، کاملا شفاف سازی کردیم.

وزیر ورزش اظهار امیدواری کرد که  روند برگزاری نشست ها و شفاف سازی ها بتواند مشکلات این دو باشگاه را حل کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه