English

انتظار خیر در گفتگو با موج؛

پشت پرده حملات احتمالی به سایت خرید بلیت دربی ۹۲ در دست بررسی است/به زودی شیوه های جدید خرید بلیت را معرفی می کنیم

مدیر پروژه گیت‌ های الکترونیک ورزشگاه آزادی گفت: با این موضوعات که هفته گذشته برای بازی دربی پیش آمد به دنبال راه های جایگزین و متفاوت هستیم تا هرکس به هر طریقی می تواند از این خدمات استفاده کند.

پشت پرده حملات احتمالی به سایت خرید بلیت دربی 92 در دست بررسی است/به زودی شیوه های جدید خرید بلیت را معرفی می کنیم

علی‌ اصغر انتظار خیر مدیر پروژه گیت‌ های الکترونیک ورزشگاه آزادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج در خصوص مشکلاتی پیش آمده درخصوص بلیت فروشی بازی دربی ۹۲ اظهار داشت: از دوشنبه صبح که بلیت فروشی آغاز شد تا روز سه شنبه حدود ساعت 10 صبح 25 هزار بلیت فروخته شد از ساعت ده به بعد سامانه کند و کندتر شد تا اینکه عصر سه شنبه به عملا قطع شده بود.

حمله به سایت خرید بلیت اینترنتی در روز دوم فروش بلیت دربی

وی گفت: در وهله اول به شدت یک سری حملاتی روی سایت بود که دیده می شد خریدار روی سایت دو هزار نفر است اما مراجعه کننده تا بیست میلیون نفر هم ما رصد کردیم. ما توانستیم این حمله ها را دفع کنیم.

انتظارخیر خاطر نشان کرد: مشکل بعدی که وجود داشت این بود که کسانی که از طریق اینترنت های همراه برای تهیه بلیت اقدام می کردند با مشکل رو به رو می شدند و بر اساس رصدهای انجام شده از آنجایی که 70 درصد خرید بلیت دربی از طریق تلفن های همراه صورت گرفته بود لذا این مشکل خود را بیشتر نشان داد. با هماهنگی های لازم که با سرویس‌ های همراه اول و ایرانسل انجام شد این مشکلات و موانع رفع شد و ما توانستیم چهارشنبه شب شروع به فروش مجدد با شرایط عالی انجام دهیم و ظرف ساعت ده شب تا 11 صبح پنج شنبه حدود 35 هزار بلیت دیگر نیز فروخته شد و جمعا 57 هزار بلیت مصوب فروخته شد.

مدیر پروژه گیت‌ های الکترونیک ورزشگاه آزادی با بیان اینکه افرادی که با حملات خرابکارانه موجب اختلال در سیستم فروش بلیت شهرآورد شده بودند شناسایی شده اند اما باید این موضوع بررسی شود تا علل و نتایج آن مشخص شود.

انتظار خیر در پاسخ به این سوال که آیا دست های پشت پرده حملات احتمالی به برنامه تلویزیونی خاصی ارتباط دارد، گفت: فعلا برای ما مبهم است و منتظر می مانیم تا نتایج کامل مشخص شود.

وی با بیان اینکه با این موضوعات که هفته گذشته برای بازی دربی پیش آمد، به دنبال راه های جایگزین و متفاوت هستیم تا هرکس به هر طریقی می تواند از این خدمات استفاده کند، افزود: از روز گذشته هم مذاکراتی با مخابرات و سیستم شبکه بانکی انجام دادیم که انشالله بتوانیم از مدل های مختلف در خصوص تامین بلیت استفاده کنیم از جمله یک سری بحث کیوسک های پرداخت الکترونیکی را مدنظر داریم و همچنین از سامانه های پین کد استفاده کنیم و صرف منوط به اینترنت نباشیم.

مدیر پروژه گیت‌ های الکترونیک ورزشگاه آزادی گفت: بحث خودپرداز را نیز چند وقتی است که مدنظرداریم تا مردم از این طریق بتوانند بلیت تهیه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه