English

حسن کریمی:

اختلالگران در سیستم فروش بلیت دربی امروز به مراکز قضایی معرفی می شوند

مدیر عامل شرکت تجهیز اماکن ورزشی گفت: افرادی که با حملات خرابکارانه موجب اختلال در سیستم فروش بلیت شهرآورد شده بودند شناسایی و امروز به مراکز قضایی معرفی می شوند.

اختلالگران در سیستم فروش بلیت دربی امروز به مراکز قضایی معرفی می شوند

به گزارش خبرگزاری موج، حسن کریمی مدیر عامل شرکت تجهیز اماکن ورزشی در مصاحبه با شبکه خبر در خصوص بلیت فروشی دربی ۹۲ اظهار کرد: از روز دوشنبه بلیت فروشی آغاز شد که متاسفانه با ضعف و کندی در اپراتورهای اینترنتی همراه اول و ایرانسل همراه بود. این دفعه یک حملات خرابکارانه اینترنتی به سایت شد که باعث تاخیر شد که ما در حال پیگیری از طریق پلیس فتا و هم از طریق مراجع قضایی هستیم.

مدیر عامل شرکت تجهیز اماکن ورزشی گفت: ما کلا 57 هزار بلیت مجوز داشتیم از طریق شورای تامین استان تهران بلیت فروشی کنیم که بیش از 55 هزار بلیت فروخته شده است.

وی ادامه داد: اگر 57 هزار بلیت پر نشده باشد تا پایان نیمه اول بازی پرسپولیس و استقلال از طریق سایت بلیت فروشی می کنیم و هیچ ضرورتی ندارد دوستان از بازار سیاه بلیت تهیه کنند.

بازار سیاه بلیت فروشی دربی 92/ داستان ادامه دار سومدیریت در بلیت فروشی و عدم پاسخگویی مسوولان

 کریمی با بیان اینکه حملات رخ داده در این بازی داخلی بوده است، بیان داشت: ما مدارکی داریم که حتما روز شنبه به پلیس فتا تقدیم می کنیم و از طریق مراجع قانونی پیگیری می کنیم تا افرادی که با حملات خرابکارانه موجب اختلال در سیستم فروش بلیت شهرآورد شده بودند شناسایی و شنبه به مراکز قضایی معرفی می شوند.

وی افزود: عده ای هستند که نمی خواهند این سیستم کامل راه اندازی و شفاف شود تا مردم راحت تر بتوانند بلیت تهیه کنند. این عده منافعی در گذشته داشته اند که در حال حاضر نیز به دنبال منافعشون هستند و دوست ندارند این سیستم راه اندازی شود و می خواهند بی نظمی ها و بی قانونی های گذشته همچنان ادامه داشته باشد به همین دلیل این کار شکنی ها را انجام می دهند.

مدیر عامل شرکت تجهیز اماکن ورزشی در پایان خاطر نشان کرد: من این قول را می دهم که بعد از این که از طریق وزارت ارتباطات علت این موضوع را پیگیری کردیم نتیجه را به مردم عرض خواهیم کرد و از مردم خواهش می کنم بلیت بازار سیاه خریداری نکنند و حتما حتما از طریق اینترنت می توانند در داخل در مجموع آزادی نیز بلیت تهیه کنند و وارد شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه