English

بازار سیاه بلیت فروشی دربی ۹۲/ داستان ادامه دار سومدیریت در بلیت فروشی و عدم پاسخگویی مسوولان

در فاصله یک روز مانده به دربی مشکل سایت بلیت‌ فروشی همچنان پابرجاست و هواداران نمی‌توانند بلیت‌ را تهیه کنند.

بازار سیاه بلیت فروشی دربی 92/ داستان ادامه دار سومدیریت در بلیت فروشی و عدم پاسخگویی مسوولان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، چند روزی است که سامانه اعلامی از سوی باشگاه پرسپولیس به هواداران برای خرید بلیت دربی با مشکل رو به رو شده است.

کاربران با مراجعه سایت pin90.ir با پیغامی تحت عنوان «در انتظار صف» مواجهه می شوند که در توضیح آن آمده است: لطفا منتظر بمانید تا در صورت رسیدن نوبت بصورت خودکار به سایت وارد شوید. در حالی که به گفته کاربران این انتظار نتیجه‌ بخش نخواهد بود.

مشکل بلیت فروشی دربی

این اولین بار نیست که این مشکل وجود دارد با این حال باشگاه پرسپولیس با عذرخواهی از هواداران در همان روز اول اظهار امیدواری کرد که هر چه سریعتر این معضل حل شود اما در فاصله یک روز مانده به دربی این مشکل هنوز پابرجاست.

این سختی خریدن بلیت و مشکلات به وجود آمده در سایتی که زیر نظر شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور فعالیت می کند باعث شده است که در شبکه های مجازی و بازارهای مجازی بلیت دربی 92 با قیمت هایی گزاف به فروش برسد و شائبه هایی را در اذهان ورزش دوستان ایجاد کند. بازار سیاهی که تنها به دلیل عدم توانایی سایت  پین 90 برای پاسخ دادن به درخواست هواداران جهت خرید بلیت دربی 92 ایجاد شده است.

بازار سیاه بلیت فروشی دربی

 

اتفاقی که در بازی های مشابه پر تماشاگر نیز برای سایت خرید بلیت آنلاین (pin90) به وجود آمده بود و هر بار مسوولان مربوط با حواله کردن رفع مشکل در بازی های بعدی هواداران را آرام کرده و این مشکلات را با پاک کردن صورت مساله به آینده موکول کرده اند. البته پیگیری های خبرنگار خبرگزاری موج از روز اول بلیت فروشی از مدیر سامانه خرید بلیت فوتبال "آقای انتظار خیر" بی پاسخ ماند.

سایت فروش اینترنتی بلیت بازی پرسپولیس السد از دسترس خارج شد

به گزارش موج، فروش اینترنتی بلیت بازی های لیگ برتر تصمیم مناسبی بود که در ابتدای این فصل گرفته شد اما شیوه پیاده سازی آن توسط شرکت های پیمانکار ، کار را برای هواداران سخت کرده است و شاید این سختی خرید بلیت، در کنار مشکلاتی مانند کسر شدن پول از حساب و عدم ارائه بلیت باعث کم تماشاگرتر شدن دیدارهای این فصل شده باشد. از طرفی عدم توجه به مشکلات و بی توجهی به فوتبال دوستانی که می خواهند بازی را در استادیوم ببینند، باعث شده که مسوولین امر یا برای هزینه کردن به منظور افزایش پهنای باند و ... دستشان بلرزد یا بدون توجه به رویدادهای خاص ورزشی تمامی روزهای سال را به یک چشم بنگرند که در هر دو حالت بی توجهی به هواداران تیم های ورزشی موضوعی است اضحر من الشمس.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی