English

مدیرعاملان ۴ باشگاه ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا راهی مالزی می‌شوند

شکوری دبیر فدراسیون فوتبال و مدیران‌عامل چهار باشگاه ایرانی برای رایزنی‌ها و انتقال دغدغه‌ها به سران کنفدراسیون احتمال زیاد امشب عازم مالزی می‌شوند و مقامات ایرانی که در کنفدراسیون کرسی دارند نیز حمایت خود را از این اقدام اعلام داشته اند.

مدیرعاملان ۴ باشگاه ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا راهی مالزی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری موج، پیشنهاد سفر مدیران ۴ باشگاه حاضر در لیگ قهرمانان آسیا از سوی محمد حسن انصاری فر ، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مطرح و با استقبال مسعود سلطانی فر همراه بود و وزیر ورزش از مدیرعامل پرسپولیس خواست این موضوع را به شکل جدی پیگیری نماید.

انصاری فرد در جلسه دیروز نمایندگان چهار باشگاه ایرانی با مسئولان فدراسیون نیز خواهان آن شد که به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شود این چهار تیم خواهان مذاکره با مسئولان ارشد این کنفدراسیون هستند. این خواسته با استقبال بهاروند و شکوری همراه بود و مکتوب به کنفدراسیون اعلام شد و با آن موافقت شده است.

شکوری دبیر فدراسیون و مدیران‌عامل چهار باشگاه ایرانی برای رایزنی‌ها و انتقال دغدغه‌ها به سران کنفدراسیون احتمال زیاد امشب عازم مالزی می‌شوند و مقامات ایرانی که در کنفدراسیون کرسی دارند نیز حمایت خود را از این اقدام اعلام داشته اند. 

توافق بین ۴ تیم باشگاهی

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه