English

سلطانی فر:

برای آماده سازی استادیوم آزادی بهترین و بیشترین تلاش را داشتیم

وزیر ورزش و جوانان برای آماده سازی استادیوم آزادی بهترین و بیشترین تلاش را داشتیم و خوشبختانه امروز در یک وضعیت مناسب میزبان فینال لیگ قهرمانان آسیا هستیم.

برای آماده سازی استادیوم آزادی بهترین و بیشترین تلاش را داشتیم

به گزارش خبرگزاری موج، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در نشست با رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا اظهار کرد: معتقدم نبض فوتبال آسیا در ایران می‌تپد و لازم است از همکاری های شما برای رشد و توسعه فوتبال آسیا تشکر کنم و خصوصا تلاش های شما برای استاندارد سازی باشگاه‌ها در فوتبال آسیا بسیار اثر گذار است.

سلطانی‌فر گفت: برای آماده سازی استادیوم آزادی بهترین و بیشترین تلاش را داشتیم و خوشبختانه امروز در یک وضعیت مناسب میزبان فینال لیگ قهرمانان آسیا هستیم.

وزیر ورزش و جوانان از شیخ سلمان خواست حمایت خود از باشگاه‌های ایران ادامه دهد و تاکید کرد: حق تیم‌های ایرانی است که در ایران میزبان تیم‌های عربستانی باشند و از کنفدراسیون فوتبال آسیا و از شما انتظار داریم که ورزش از مسایل سیاسی جدا باشد و ما ورزش و بخصوص فوتبال را پیوند دهنده ملت‌ها می‌دانیم و معتقدیم پیام آور صلح و دوستی ملت‌هاست.

سلطانی‌فر با اشاره به ثبات مدیریت در کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: ما از برنامه‌ها و قدم‌های موثر شما حمایت کرده و این موضوع را جدی دنبال می کنیم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: فوتبال ایران علاوه بر حضور موفق در جام جهانی در تمام رده ها بسیار موفق بوده و خوشحالم که مورد توجه و حمایت کنفدراسیون فوتبال آسیاست.

سلطانی‌فر شیخ سلمان را یک مدیر فعال و موفق دانست و گفت: احساسات متقابل برادرانه بین ما بر قرار است و ان‌شاءالله در آینده‌ای نزدیک دیدارهای ما ادامه خواهد یافت.

وی ادامه داد: ظرفیت‌های فوتبال ایران در کنار کنفدراسیون فوتبال آسیا موجب موفقیت بیشتر فوتبال آسیا خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: از رهبر معظم انقلاب تا روحانی ریاست جمهور و ریاست مجلس و نمایندگان مردم در مجلس و اعضای دولت و طرفداران پر شمار فوتبال ایران همه حامی فوتبال هستند و نسبت به مسایل آن توجه زیاد دارند.

وزیر ورزش در پایان از شیخ سلمان برای سفر مجدد به ایران برای دیدن جاذبه‌های فرهنگی و مذهبی کشورمان دعوت کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی