English

واکنش اینستاگرامی حسین قدوسی به مشاجره بیرانوند و کالدرون

مشاور مدیر عامل و مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در صفحه اینستاگرام خود در خصوص مشاجره روز گذشته بیرانوند با کالدرون واکنش نشان داد.

واکنش اینستاگرامی حسین قدوسی به مشاجره بیرانوند و کالدرون

به گزارش خبرگزاری موج، حسین قدوسی مشاور مدیر عامل و مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در صفحه شخصی اینستاگرام خود پست جدیدی منتشر کرد و در خصوص مشاجره روز گذشته بیرانوند با کالدرون توضیحاتی ارائه کرد.

 

درست مثل #بشار_رسن

هواداران پیام می دهند. ناراحت و نگران و دلواپس . سوالاتی دارند و دغدغه هایی و برخی هم می گویند گفته ای نه مشاجره ای بین کالدورن و #بیرانوند امروز رخ داده و نه درگیری شدید طبق گفته برخی رسانه ها اما بیرانوند وقتی از باشگاه میرفت چهره اش درهم بود و ناراحت بود. به همین دلیل تصور این است تکذیبیه بنده مصلحتی بوده و دروغ!

در این باره ذکر چند نکته شاید همه چیز را شفاف کند؛

نمی گویم همه چیز گل و بلبل است اما باز هم تاکید می کنیم دیروز#علیرضا_بیرانوند بعد از اعلام لیست هیچ صحبتی با کالدرون نداشته. پس نه مشاجره ای در کار بوده نه بحثی نه و درگیری شدید که برخی راوی آن بوده اند!!! حتی این خبر که کالدرون گفته از همه عذر خواهی کن و بیرانوند گفته از همه عذر می خواهم به جز رادو هم هرگز صحت ندارد. اما ناراحت بودن بیرانوند هنگام ترک باشگاه و درهم بودن چهره اش.

مدیرعامل باشگاه در جلسه سازمان خصوصی سازی بود. همین خبرهای کذب مدام برای ایشان پیامک شده بود. بیرانوند هم به باشگاه آمد و تاکید کرد بحث و مشاجره ای امروز نبوده. انصاری فرد هم از او خواست تحت تاثیر فضای موجود قرار نگیرد و... _در جلسه بنده به آقای بیرانوند پیشنهاد دادم بهتر است مصاحبه نکنید چون چندین سوال پرسیده می شود و بعد ممکن است حاشیه ای ایجاد شود. خودش هم نظرش همین بود و گفت :موقع ورود به ساختمان باشگاه هم مصاحبه نکردم و خودم هم قصد در این شرایط اصلا مصاحبه ندارم. این بود که او سرش را انداخت پایین و فوری از جلوی خبرنگاران رفت به سمت اتومبیل دوستانش.

بیرانوند رفت. او ظاهر و باطن اش یکی است. کالدرون هم صمیمانه ترین ارتباط را در تیم با بیرانوند داشته و این ماجرا انشالله حل می شود اگر که همه ما تحت تاثیر شایعات قرار نگرفته و در مسیر ایجاد وحدت گامی برداریم .

به قول آقای انصاری فرد بیرانوند شاید کمی مشکل روحی داشته باشد و به همین دلیل موقع خروج از باشگاه چهره اش در هم بوده اما به تصمیم سرمربی احترام گذاشته و در تمرین دیروز هم هیج مشاجره ای بین او و کالدرون نبوده و این خبرها همگی شایعه است.

پس به شایعات توجه نکنیم، به خاشیه ها دامن نزنیم و اجازه دهیم در فضایی بدور از حاشیه همه چیز به سمت سربلندی پرسپولیسی ها و شادی و نشاط پیش برود. درست مثل بشاری که خیلی ها تحت تاثیر شایعات تصور می کردند کالدرون او را نمی خواهد اما می بینیم که او حالا ستاره تیم است. درست مثل بیرانوند که انشالله دوباره با درخشش خود همه را خوشحال می کند؛ انشاالله. /#حسین_قدوسی

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه