English

سلطانی فر:

دشمن امید مردم را هدف گرفته است

وزیر ورزش و جوانان از تحریم های ظالمانه و ناعادلانه امریکا علیه مردم ایران یاد کرد و گفت: دشمن امید مردم را هدف گرفته است و ورزش و موفقیت قهرمانان ملی سهم مهمی در نشاط جامعه دارند.

دشمن امید مردم را هدف گرفته است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر ،  وزیر ورزش و جوانان در جلسه شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان با تبریک موفقیت‌های اخیر ورزش ایران گفت : قهرمانی کشتی گیران امید ما در مسابقات جهانی بسیار دلگرم کننده بود، همچنین ووشوکاران ایران  در مسابقات جهانی این رشته در چین کار بزرگی کردند و کسب مقام در خانه چینی‌ها برای ورزش کشور ارزشمند است.

وزیر ورزش و جوانان مدال های متعدد قایقرانان در مسابقات آسیایی را نشانگر پیشرفت و موفقیت این رشته دانست  و گفت : درخشش قایقرانان ایرانی در رده های مردان و زنان و کسب مدال های آسیایی برای ما ارزشمند بود.

وی راهیابی تیم ملی فوتبال ساحلی به فینال مسابقات قاره‌ای را مهم دانست و گفت: قرار گرفتن در فینال این  رقابت‌ها موضوع مهمی است و امیدوارم بتوانند مقابل اسپانیا بازی خوبی ارائه کنند و در هرصورت پیروزهای اخیر کشتی گیران، ووشوکاران و قهرمانان قایقرانی و تیم ملی ساحلی در مسابقات جهانی و آسیایی موجب شادی مردم و ارتقا غرور ملی شد.

وزیر ورزش و جوانان از تحریم های ظالمانه و ناعادلانه امریکا علیه مردم ایران یاد کرد و گفت: دشمن امید مردم را هدف گرفته است و ورزش و موفقیت قهرمانان ملی سهم مهمی در نشاط جامعه دارند و برای همین تمام برنامه های کسب سهمیه و آمادگی برای المپیک فدراسیون ها را شخصا پیگیری میکنم و با تلاش بسیار با وجود تحریم های ظالمانه امریکا  مشکلی در تامین مالی برنامه‌های آماده سازی المپیکی‌ها و کسب سهمیه نداریم.

سلطانی‌فر در  پایان از هماهنگی خوب کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش برای نتیجه گیری مطلوب در بازی‌های المپیک یاد کرد و گفت : در ستاد هماهنگی بازیهای المپیک و پارالمپیک تمام فدراسیون های المپیکی مرتبا رصد می‌شوند و هدفگذاری همه مدیران ورزش موفقیت ورزش کشور و شادکامی مردم ایران است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی