English

انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو؛

نتیجه بازی هندبال ایران و کویت/ ایران در جایگاه پنجم قرار گرفت

تیم ملی هندبال کشورمان در رقابت های انتخابی المپیک 2020 توکیو با نتیجه 729 بر 27 مقابل کویت به پیروزی رسید.

نتیجه بازی هندبال ایران و کویت/ ایران در جایگاه پنجم قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری موج، تیم ملی هندبال ایران در آخرین بازی خود از رقابت های انتخابی المپیک برای کسب عنوان پنجم به مصاف کویت رفت و با پیروزی مقابل این تیم در جایگاه پنجم مسابقات قرار گرفت. کویت  نیز ششم شد.

ایران در این بازی با حساب ۲۷ بر ۲۵ کویت را شکست داد. این دومین دیدار دو تیم در مسابقات بود. دیدار اول آنها در مرحله گروهی  با تساوی ۳۶ بر ۳۶ به پایان رسید.

دیدار تیم‌های هند و هنگ کنگ نیز که برای کسب عنوان هفتمی به مصاف هم رفتند با حساب ۳۰ بر ۲۶ به سود هنگ کنگ به پایان رسید.  به این ترتیب هنگ کنگ و هند به ترتیب در جایگاه‌های هفتم و هشتم مسابقات قرار گرفتند.

تیم‌های عربستان و قطر از ساعت  ۱۶ و ۳۰ دقیقه  فردا (شنبه) در دیدار رده‌بندی به مصاف هم می‌روند. فینال این مسابقات  هم ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه فردا بین کره جنوبی و بحرین برگزار می‌شود.

میلاد قلندری، محمدعلی قاسمی، جلال کیانی، شاهو نصرتی، وحید مسعودی، مهرداد صمصامی، الله کرم استکی، افشین صادقی، مهران حسینی، شهاب صادق زاده،، مجتبی حیدرپور، امین کاظمی، محمدامین فرهادی، سلامان بربط، مجتبی کرمیان ، علی رحیمی، محمد سیاوشی و محسن باباصفری بازیکنان اعزامی ایران در این مسابقات هستند. هدایت تیم‌ایران را علیرضا حبیبی بر عهده دارد.

تیم ملی در مرحله گروهی این مسابقات برابر کره جنوبی با نتیجه ۲۸ بر ۲۷ به پیروزی رسید، با حساب ۲۹ بر ۲۶ مغلوب بحرین شد و برابر کویت هم به تساوی۳۶ بر ۳۶ دست یافت. در ادامه و برای کسب عنوان پنجمی ابتدا مقابل هنگ کنگ با نتیجه ۴۸ بر ۱۶  به پیروزی رسید و در ادامه بر کویت غلبه کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه