English

سی و دومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم های کودکان و نوجوانان؛

اکران فیلم های ششمین روز جشنواره کودک و نوجوان در اصفهان

اکران فیلم های ششمین روز سی و دومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم های کودکان و نوجوانان در اصفهان اعلام شد.

اکران فیلم های ششمین روز جشنواره کودک و نوجوان در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، در پردیس سینمایی ساحل ،سالن نصف جهان، در ساعت 16 فیلم کوتاه اینجا هستی و پس از آن ، چاسکیت درششمین روز جشنواره کودک و نوجوان در اصفهان به نمایش گذاشته می شوند.

از ساعت 18 و 15 دقیقه نیز در این سالن ، فیلم های کوتاه آلوهای وحشی و راز تپه سبز و فیلم بلند قطار آن شب در ساعت 20 و45 اکران می شود.

همچنین اکران فیلم در سالن زنده رود این سینما نیز در ساعت 16 و 15 دقیقه انیمیشن خرس معرکه اکران و سپس فیلم های منتخب بخش وب سری ،فیلم خواب های خط خطی ، آثار پویانمایی کوتاه دم اسبی، مرد خوابالو و لوئیز و لوکا- مأموریت ماه،  از ساعت 20 و 45 دقیقه به روی پرده می رود.

در  سالن نقش جهان، پردیس سینمایی چهارباغ نیز امروز فیلم اقیانوس پشت پنجره ساعت 10 برای توان‌خواهان اکران و در ساعت 16 و 30 دقیقه ،کینکا کوجی آی: بچه محل ها  اکران می شود.

در این سالن از ساعت 18 و 30 نیز اثر پویانمایی دره فانوس ها،مجموعه فیلم های منتخب وب سری، فیلم بلند بیست و سه نفر و سپس در ساعت 20 و 45 دقیقه پویانمایی فرمانروای آب به نمایش گذاشته می شود.

در سالن چهل ستون این سینما هم از ساعت 16 پویانمایی بنیامین اکران و در ساعت 18 فیلم خاطره انگیز دزد عروسک ها و سپس در ساعت 20پویانمایی جوانمردان به روی پرده می رود.

در سالن چارسوق  سینما چهار باغ هم ساعت 19 فیلم کوتاه برای امیرو منطقه پرواز ممنوع پخش خواهد شد.

اما اولین اکران امروز سینما بهمن فرزند زمین ساعت 16 و 30 دقیقه است و در ساعت 18 و 30 فیلم بدون کلام ماجراهای پت و مت و سپس در ساعت 20 و 30 فیلم کوتاه چندش و فیلم بلند تورنا 2 به روی پرده می رود.

سالن شماره یک پردیس سینمایی سیتی سنتر نیز امروز از ساعت 17 ، فرمانروای آب را اکران و سپس در ساعت 19 جادوگر کوچک ،ساعت 21فیلم کوتاه بی سیم و  فیلم بلند قطار آن شب را به نمایش می گذارد.

در سالن شماره دو این سینما در ساعت 16 و 30 دقیقه جزیره گنج  اکران و در ساعت 18 و 30 دقیقه آثار منتخب مجموعه وب سری و فیلم بازیوو در ساعت20و 30 به نمایش گذاشته می شود.

همچنین در سالن شماره چهار سیتی سنتر، مطابق روزهای گذشته یک اثر مرمت شده سینمای کودک به نمایش گذاشته می شود که این بار، نوبت اکران به فیلم دزد عروسک ها رسیده که در ساعت 17 و 30 به نمایش گذاشته می شود و در ساعت 19 و 30 طلوع تفلیس به روی پرده می رود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه