English

سی ودومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان ونوجوانان؛

اکران ۳۶ فیلم در دومین روز از جشنواره کودک و نوجوان در اصفهان

36 فیلم در دومین روز از سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان در اصفهان اکران می شود.

اکران 36 فیلم در دومین روز از جشنواره کودک و نوجوان در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، در دومین روز از جشنواره کودکان ونوجوانان دراصفهان 36 فیلم کوتاه و بلند در سالن های سینمایی اکران می شود.

36 فیلم کوتاه و بلند امروز در سالن نصف جهان، پردیس سینمایی ساحل و زنده رود، سالن نقش جهان ، چهل ستون و چهارسوق، پردیس سینمایی چهارباغ ، سینما بهمن، سالن های 1، 2 و  4 سیتی سنتر و پردیس هنر برای علاقه مندان به فیلم های جشنواره کودک و نوجوان نمایش داده می شود.

امروز در سالن نصف جهان پردیس سینمایی ساحل، اکران فیلم‌‌ها از ساعت 16 با نمایش فیلم کوتاه رونالدو به کارگردانی رسپ بزگز  همچنین فیلم بلند فریاد سکوت به کارگردانی ویلادیمیر پوتاپوف با دوبله همزمان نمایش داده می شود.

همچنین در سانس بعدی سینما از ساعت 18و 15 دقیقه فیلم کوتاه مرداب به کارگردانی تورفین ایورسن همچنین فیلم بلند سوپر یوفی به کارگردانی مارتین اسمیتز با دوبله همزمان اکران می شود.

در سالن نقش جهان پردیس سینمایی چهارباغ هم نمایش فیلم ها از ساعت 10 صبح با فیلم بلند بازیوو ساخته امیرحسین قهرایی آغاز می شود. سپس در سانس 16:30 فیلم بلند شب آفتابی ساخته سید علی مدنی روی پرده می رود.

سالن چهار اصفهان سیتی سنتر هم امروز را با نمایش آثار مرمت شده سینمای ایران از ساعت 17:30 آغاز می کند، سپس پویانمایی های تاتارستان روسیه ساعت 19:30اکران می شود.

گفتنی است؛ علاقه مندان برای اطلاع از دیگر آثار سینمایی جشنواره کودک ونوجوان می توانند به پایگاه اینترنتی https://icff.ir/ مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه