English

بیانیه فیفا در خصوص مرگ دختر آبی

فدراسیون جهانی فوتبال فیفا دیشب به طور رسمی بیانیه ای را در ارتباط با سحرخدایاری معروف به دختر آبی منتشر کرد.

بیانیه فیفا در خصوص مرگ دختر آبی

به گزارش خبرگزاری موج، فدراسیون جهانی فوتبال فیفا دیشب به طور رسمی بیانیه ای را در ارتباط با سحرخدایاری منتشر کرد. سحر یا همان دختر آبی بعد از خودسوزی و سپری کردن چند روز سخت و دردناک در بیمارستان روزگذشته از دنیا رفت تا این موضوع تبدیل به یکی از مهمترین اخبار فوتبالی جهان شود. 

فیفا در این ارتباط در صفحه رسمی اینستاگرامش نوشت:" امروز ما خبرهای بسیار غم انگیزی را از ایران شنیدیم و از این فاجعه اندوهگین هستیم. فیفا تسلیت خودش را به خانواده و دوستان سحر اعلام می کند."

در این متن همچنین آمده است:" فیفا از مقامات ایرانی خواسته است تا آزادی و امنیت همه زنانی که قصد ورود به ورزشگاه را دارند تامین و اطمینان حاصل کند تا از ممنوعیت ورود زنان به ورزشگاه ها در ایران جلوگیری شود."

فیفا در حالی از فوتبال ایران خواسته است که امنیت و مساله ورود زنان به ورزشگاه را حل کند که پیش از این نیز فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرده بود زنان ایرانی در بازی های ملی مجوز ورود به ورزشگاه را خواهند داشت. اولین بازی تیم ملی در تهران روز هجدهم مهرماه و برابر کامبوج در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد و براساس آنچه فدراسیون فوتبال گفته است زنان ایرانی نیز در این بازی اجازه خواهند داشت تا بتوانند مسابقه را از نزدیک و از روی سکوهای ورزشگاه آزادی تماشا کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه