English

تاج:

بیرانوند قصد توهین به هواداران تراکتور را نداشته است

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: علیرضا بیرانوند مصاحبه‌ای کرد و باشگاه پرسپولیس هم اطلاعیه‌ای داد و اعلام کرد این دروازه‌بان قصد توهین نداشته و عذرخواهی کرده است.

بیرانوند قصد توهین به هواداران تراکتور را نداشته است

به گزارش خبرگزاری موج، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال اظهار کرد: تاریخ دقیق دربی را باید از سازمان لیگ بپرسید. آنچه که من می‌دانم این است که روز مسابقات والیبالی که برای مقدماتی المپیک در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی گذاشته شده، جمعه است. این مسابقه داخلی هم نیست. در شورای تامین که حضور داشتم تاکید شد که این بازی در روزی غیر از روز دربی برگزار شود، چون برای نیروی انتظامی سخت است که همزمان بازی دربی و والیبال را سامان بدهد. بعضی وقت‌ها بازی‌های بین المللی اتفاقاتی را رقم می‌زنند مثل بازی مقدماتی ما در جام جهانی که شب عاشورا در ورزشگاه آزادی گذاشتند و ما راضی نبودیم این اتفاق بیفتد، اما مجبور شدیم.

او تصریح کرد: علیرضا بیرانوند مصاحبه‌ای کرد و باشگاه پرسپولیس هم اطلاعیه‌ای داد و اعلام کرد این دروازه‌بان قصد توهین نداشته و عذرخواهی کرده است. همین عذرخواهی بهتر از تنبیه است. ۲ هفته از لیگ برگزار شده و بیرانوند یک هفته محروم بوده است. برخورد‌ها گزینشی نیست.

* قانون ۹۰ به ۱۰ به سود همه است

تاج گفت: درباره قانون ۹۰ به ۱۰، این قانون به سود همه است و کنترل ورزشگاه هم ساده‌تر می‌شود. این موضوع در بازی با تراکتور اجرا شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه