English

سلطانی فر:

وزارت ورزش هیچ دخالت و تأثیرگذاری غیرقانونی در روند مجامع ندارد

وزیر ورزش و جوانان گفت: وزارت ورزش و جوانان به استقلال فدراسیون‌ها قائل بوده و هیچ دخالت و تأثیرگذاری غیرقانونی در روند مجامع ندارد.

وزارت ورزش هیچ دخالت و تأثیرگذاری غیرقانونی در روند مجامع ندارد

به گزارش خبرگزاری موج، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در مورد اینکه وزارت ورزش و جوانان تا چه حد در مسائل مختلف فدراسیون‌ها دخالت کرده و به چه میزان به استقلال فدراسیون‌ های ورزشی احترام می‌گذارد، اظهار کرد: اساسنامه‌ای برای فدراسیون‌های مختلف تعریف شده است و ترکیب مجامع برای انتخابات فدراسیون‌های مختلف شکل می‌گیرد. ما همواره تمایل داریم که استقلال مجامع حفظ شود و هر کسی را که مجمع انتخاب می‌کند به او احترام می‌گذاریم. هر چند که ممکن است انتخاب صورت گرفته مد نظر وزارت ورزش نباشد اما وزارت ورزش و جوانان به استقلال فدراسیون‌ها قائل بوده و هیچ دخالت و تأثیرگذاری غیرقانونی در روند مجامع ندارد.

وی با اشاره به اینکه این وزارتخانه هیچ‌گاه به دنبال مهندسی انتخابات فدراسیون‌ها نیست، اظهار کرد: افرادی که صلاحیت لازم را داشته باشند پس از بررسی صورت گرفته توسط مراجع ذی صلاح و نیز تأیید آن‌ها جهت حضور در انتخابات شرکت می‌کنند.

وزیر ورزش و جوانان در مورد نامزدهای انتخابات فدراسیون کشتی و اینکه یکی از نامزدهای مورد نظر در لحظه آخر تأیید شد و اینکه آیا وزارت ورزش و جوانان در این خصوص پیش قدم شده بود، تصریح کرد: برخلاف نکاتی که در رسانه‌ها عنوان شد مراجع ذی صلاح براساس مدارک و بررسی‌های صورت گرفته که ارائه شده بود صلاحیت این فرد را تأیید کردند.

سلطانی‌فر در ادامه برنامه ورزش و مردم در پاسخ به اینکه چه فاکتورهایی در روند تأیید صلاحیت نامزدهای انتخابات فدراسیون‌ها وجود دارد، بیان کرد: این مورد را باید از وزیر اطلاعات بپرسید.

وی در مورد اینکه برخی افراد که دارای منصب‌های مختلف در وزارت ورزش و جوانان هستند چگونه در انتخابات فدراسیون‌های ورزشی شرکت می‌کنند، عنوان کرد: این افراد بنا بر تشخیص و تصمیم خودشان در این انتخابات ثبت نام می‌کنند.

وزیر ورزش و جوانان همچنین در ارتباط با برگزاری انتخابات فدراسیون والیبال که حواشی مختلفی را در پی داشته است، خاطر نشان کرد: در برخی از مواقع رویدادهای بین‌المللی وجود دارد که بهتر است با ثبات همراه باشیم و انتخابات را پس از این رویدادها برگزار کنیم و طبق قانون نیز اختیارات قانونی برای دوره سرپرستی تعیین شده است.

سلطانی‌فر در واکنش به اینکه گفته می‌شود قرار است داورزنی معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان جهت حضور در انتخابات ریاست فدراسیون والیبال شرکت کند، اظهار کرد: وزارت ورزش و جوانان کاری به زمزمه‌ها ندارد و گمانه‌زنی‌ها مختص رسانه‌ها است. داورزنی ۱۰ تا ۱۲ سال به عنوان ریاست فدراسیون والیبال فعالیت کرده و تأثیر جدی در موفقیت‌های این فدراسیون داشته است. به هر حال ظرف دو تا سه هفته آینده ثبت نام انتخابات والیبال انجام می‌شود.  

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه