English

اطلاعیه‌ای وزارت ورزش و جوانان درباره مصاحبه وزیر

وزارت ورزش و جوانان اطلاعیه‌ای به دنبال اظهارات وزیر ورزش و گلایه خبرنگاران صادر کرد.

اطلاعیه‌ای وزارت ورزش و جوانان درباره مصاحبه وزیر

به گزارش خبرگزاری موج، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان روز گذشته در حاشیه اردوی قایقرانی در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر تعویق ثبت‌نام نامزدهای ریاست انتخابات والیبال اعلام کرد اگر خبرنگاران حاشیه نسازند تعویق ثبت‌نام حاشیه‌ای ندارد. این موضوع ناراحتی و گلایه خبرنگاران و رسانه‌ها را به دنبال داشت که بر همین اساس وزارت ورزش بیانیه‌ای صادر کرد.

براین اساس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی اعلام کرد: ارتباط آقای وزیر، معاونان و مدیران وزارت ورزش و جوانان با مجموعه همکارمان همواره بر پایه اعتماد و احترام متقابل بوده و خوشبختانه با همکاری رسانه های ورزشی توانسته ایم در یک فضای تفاهمی و حرفه ای به سمت انعکاس مناسب تصمیمات مدیریتی ورزش به مخاطبان و علاقمندان ورزش حرکت کنیم.

قطعا توفیقات فراوان ورزش کشور در هفته های گذشته با کمک رسانه ها، خبرنگاران و رسانه ملی به اطلاع مردم رسیده و خرسندی مردم و بزرگان کشور و نظام را به همراه داشته است. 

وزارت ورزش و جوانان با تقدیر مجدد از توجه و پیگیری مجدانه رسانه ها و خبرنگاران، امیدوار است این ارتباط منطقی و خردمندانه بر پایه منافع ملی و رعایت حقوق مردم و مخاطبان همچنان برقرار و استوار باشد.

چنانچه تفاوت برداشتی هم در توضیحات وزیر محترم ورزش و جوانان به سئوالات خبرنگاران پیش آمده، ضمن دلجویی از همکاران گرامی، امیدواریم در کنار هم با حفظ آرامش به اعتلای ورزش کشور و موفقیت قهرمانان و رضایت و آسایش مردم کمک نماییم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه