English

زمان برگزاری اردوی جهانی تیم ملی تنیس روی میز تغییر کرد

به همین دلیل با تصمیم کادر فنی تیم ملی تنیس روی میز، اردوی این تیم با دو هفته تأخیر نسبت به زمان پیش بینی شده اولیه از ۱۸ تیرماه آغاز می‌ شود.

زمان برگزاری اردوی جهانی تیم ملی تنیس روی میز تغییر کرد

به گزارش خبرگزاری موج، اردوی تیم ملی تنیس روی میز برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان با دو هفته تاخیر نسبت به زمان پیش‎بینی شده اولیه آغاز می ‎شود.

پیش از این قرار بود ملی پوشان تنیس روی میز از چهارم تیرماه وارد اردوی آماده سازی شوند تا تمرینات خود را برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان پیگیری کنند اما به دلیل همزمانی اردوی پیش بینی شده با پیگیری تمرینات دیگر پینگ پنگ بازان در مجموعه ورزشی شیرودی و آکادمی تنیس روی میز ، این اردو به تأخیر افتاد.

این روزها تیم‌های بانوان در هر سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه ورزشی شهید شیرودی پیگیر تمریناتشان هستند. در آکادمی بین المللی تنیس روی میز هم اردوی مشترک پینگ پنگ بازان ایران با بازیکنان عمانی پیگیری می‌شود.

به همین دلیل با تصمیم کادر فنی تیم ملی تنیس روی میز، اردوی این تیم با دو هفته تأخیر نسبت به زمان پیش بینی شده اولیه از ۱۸ تیرماه آغاز می‌شود.

نوشاد عالمیان، نیما عالمیان، امین احمدیان و امیرحسین هدایی که طبق نتایج رقابت‌های انتخابی تیم ملی در ترکیب این تیم برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان قرار گرفتند همراه با میعاد لطفی، حمیدرضا طاهرخانی، متین لطف الله نسبی و محمد بشیری به عنوان چهار نفر دوم بزرگسالان کشور در اردوی آماده سازی حضور خواهند داشت. همچنین قرار است سه نفر از ترکیب تیم جوانان در این اردو شرکت داشته باشند.

اردونشینان تیم ملی تنیس روی میز از ۱۷ تیرماه وارد محل اردو می‌شوند و یک روز بعد تمرینات شأن را آغاز می‌کنند. این تمرینات تا ۲۸ تیرماه ادامه خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی