English

نتایج نمایندگان ایران در مسابقات تنیس روی میز اسلوونی

در اولین روز رقابتهای تنیس روی میز آزاد جهانی اسلونی و در مرحله مقدماتی، پینگ‌پنگ بازان ایران به مصاف حریفان خود رفتند.

نتایج نمایندگان ایران در مسابقات تنیس روی میز اسلوونی

به گزارش خبرگزاری موج، با پیروزی ۳ بر ۱ سروش امیرنیا در گروه ۸ رقابتهای انفرادی مقابل بوگدان رومانیایی، در بازی دوم به مصاف هانگ چین تایپه‌ای رفت. بازی دوم امیری نیا در جدول گروهی ۸ با شکست ۳ بر صفر مقابل هانگ از چین تایپه به پایان رسید.

در گروه ۱۸ رقابتهای انفرادی امیر حسین هدایی با پیروزی ۳ بر ۲ در برابر الکساندرو از رومانی، به مرحله بعد راه یافت. 

احمدیان در بازی نخست خود در گروه ۳۱ مسابقات، با اقتدار حریف انگلستانی را با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب کرد.

نماینده ایران در گام بعد فردا راس ساعت ۱۶:۱۵ به وقت ایران بر روی میز 9 به مصاف نماینده ای از ولز برود. همچنین پینگ پنگ باز ایران راس ساعت ۱۰:۳۰ صبح به وقت ایران در جدول حذفی ۶۴ نفره رده سنی زیر ۲۱ سال با رونیت هندی  بر روی میز ۷ به رقابت بپردازد.

میعاد لطفی در نخستین دیدار حریف اسلونیایی خود را با نتیجه ۳ بر یک شکست داد. با برتری میعاد لطفی در برابر میزبان، در دور بعد باید به مصاف باستین از فرانسه برود. این بازی فردا بر روی میز ۲ انجام می‌شود.

رقابت های دوبل، در دور اول رقابتهای دو نفره، الکساندرو  و فلورین از رومانی با پذیرش شکست ۳ بر صفر تسلیم دو نماینده دوبل ایران امین احمدیان و میعاد لطفی شدند.  

دو نفره کشورمان در دور دوم این مسابقات فردا بر روی میز ۸ به مصاف گاستون و اریکدنمایندگانی از آرژانتین و لوکزامبورگ می‌روند. این بازی بر روی میز ۵ راس ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران انجام و در صورت پیروزی با دو نفره الکساندر چن و ماکیج از اتریش روبرو می‌شوند. همچنین سروش امیری نیا و امیرحسین هدایی که در دور اول با قرعه استراحت روبرو بودند، فردا راس ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران بر روی میز ۷ با دو نفره فنگ و هانگ از چین تایپه به رقابت می‌پردازند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه