English

نود روز بی نود/جای عادل فردوسی پور به شدت خالی است

اکنون نود روز از توقف پرحاشیه برنامه نود به تهیه کنندگی و اجرای عادل فردوسی پور می گذرد و هنوز برنامه‌ای که طرفداران فوتبال داخلی را راضی نگه دارد روی آنتن نرفته و جای خالی پربیننده‌ترین برنامه هفتگی تلویزیون به‌شدت احساس می‌شود.

نود روز بی نود/جای عادل فردوسی پور به شدت خالی است

به گزارش خبرگزاری موج، با وجود اینکه نود روز از تعطیلی برنامه نود و کنار گذاشته شدن عادل فردوسی پور می‌گذرد اما همچنان حمایت‌ها از این مجری محبوب و دوست‌داشتنی در فضای مجازی ادامه دارد و طرفداران این گزارش‌گر دست از حمایت از فردوسی‌پور بر نمی‌دارند.

آب پاکی روی دست مخاطبان نود

پیش از این، شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما آب پاکی را روی دست مخاطبان نود ریخت و در جلسه ای که در اردیبهشت ماه برگزار شد، اعلام کرد تعطیلی و تعلیق برنامه ها جز اختیارات صدا و سیما است. پس از حذف موفق ترین و پرمخاطب ترین برنامه تلویزیون، تصاویری در فضای مجازی از هندوانه فروشی روی میز فردوسی‌پور در نود منتشر شد.

ادامه یک تراژدی؛دکور نود به عنوان ضایعات به فروش رسید!

میز برنامه نود را از هندوانه فروش بخریم

به نظر می رسد دکور برنامه نود به عنوان ضایعات به فروش رفته است. چندی پیش در جلسه‌ای که با حضور صالحی‌امیری در کمیته ملی المپیک و با حضور مدیران رسانه‌ای برگزار شد، عادل فردوسی‌پور در بخشی از صحبت‌هایش با جمله‌ای طعنه‌آمیز گفت: آقای صالحی‌امیری بهتر است میز برنامه «نود» را از هندوانه فروش بخریم و آن را در موزه ورزش نگهداری کنیم.

نود را برگردانید؛ درخواست استادان، فارغ‌التحصیلان و دانشجویان

چندی پیش هم جمعی از استادان، فارغ‌التحصیلان و دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف با نگارش نامه‌ای خطاب به رییس سازمان صداوسیما، از او خواستند که برنامه «نود» را با اجرای عادل فردوسی‌پور به آنتن تلویزیون برگرداند. اگر نگاهی به وضعیت فوتبال ایران در این نود روز تعطیلی نود بیاندازیم، به نظر می رسد باید فوتبال را به دو دسته قبل و بعد از فردوسی پور تقسیم کرد.

فوتبال ایران؛ قبل از عادل و بعد از عادل

بعد از عادل فردوسی‌پور هرج و مرج و بی‌قانونی زیاد شد چون دیگر دوشنبه‌ای وجود ندارد که مسئولان را پای رسانه بکشد تا پاسخگوی مردم باشند. به نظر می رسد خیلی زود فوتبال ایران جای خالی عادل فردوسی پور را حس کرده است. فارغ از موضوع برنامه نود، عادل در حالی در این نود روز، فوتبال گزارش نکرده است که وضعیت گزارش رقابت‌های فوتبال در سطوح مختلف تقریبا فاجعه است و گزارشگری در تلویزیون با چالش های زیادی مواجه شده و پای برخی گزارشگرنماها را به تلویزیون باز کرده است.

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان

به گزارش موج، پس از پایان کار عادل فردوسی پور در برنامه 90 حواشی به وجود آمده از این اقدام در کنار اتفاقات و حواشی فوتبالی پیش آمده به خصوص در دیدارهای جام حذفی هزینه هایی را بر بدنه صدا و سیما و جامعه ورزشی کشور تحمیل کرده است و سوالی را در اذهان عمومی به وجود آورده که آیا منافع این برکناری بیشتر بوده یا هزینه های آن ؟ و اصولا چه کسانی از منافع احتمالی سود می برند؟

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • مینا

    نابغه ی مو فرفری

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه