English

تمجید سرمربی تیم ملی والیبال لهستان از سعید معروف

سرمربی تیم والیبال لهستان به تمجید از سعید معروف پرداخت و گفت: من سعید معروف را در تیم ایران خیلی دوست دارم و می‌خواهم ملاقاتی با او ترتیب دهم تا بتوانیم در یک کافه با هم چای بخوریم.

تمجید  سرمربی تیم ملی والیبال لهستان از سعید معروف

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از اسپورتال لهستان، هفته سوم لیگ ملت‌های جهان از روز جمعه در ارومیه ایران آغاز می‌شود و تیم ملی لهستان نیز که نتایج خوبی در این دوره کسب نکرده است به ایران خواهد آمد تا بازی‌های خودش را در سومین هفته این رقابت‌ها ادامه دهد.

ویتال هنین، مربی بلژیکی تیم ملی والیبال لهستان درباره حضور در ایران در هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال گفت: ممکن است این دوره از رقابت‌ها سخت‌ترین دوره برای تیم والیبال لهستان باشد چون رقیبان ما مثل ایران، روسیه و کانادا جلوتر از ما هستند و در رده‌های دوم، چهارم و ششم قرار دارند. این تورنمنت مسیر تیم والیبال ما را مشخص خواهد کرد و نشان خواهد داد ما در چه جایگاهی قرار داریم. ما نیاز به یک و یا به صورت قطع دو برد داریم تا در بین ۵ تیم برتر رقابت‌ها قرار بگیریم.

او در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: این سومین سفر من به ایران در سه سال اخیر است. خوشحالم که بار دیگر فرصتی به دست آمد تا به ایران بروم. من دوستان خوب زیادی در ایران دارم و خوشحال هستم که بار دیگر این فرصت ایجاد می‌شود که بتوانم این دوستان را از نزدیک ملاقات کنم. من سعید معروف را در تیم ایران خیلی دوست دارم و می‌خواهم ملاقاتی با او ترتیب دهم تا بتوانیم در یک کافه با هم چای بخوریم. من انتظار تماشاگران زیاد و جو خیلی خوبی را در ارومیه دارم و فکر می‌کنم سالن رقابت‌ها مملو از تماشاگر باشد.

تیم ملی والیبال لهستان در اولین دیدار خود در هفته سوم به مصاف روسیه می‌رود و ایران نیز برابر کانادا قرار خواهد گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه