English

مذاکره هادرسفیلد با مهدی طارمی

مهدی طارمی با پیشنهادی از لیگ انگلیس رو به رو شده که احتمالا در تابستان پیش رو به نتیجه خواهد رسید .

مذاکره هادرسفیلد با مهدی طارمی

به گزارش خبرگزاری موج، جدی‌ترین پیشنهاد برای مهدی طارمی برای فصل آینده حضور در لیگ چمپیونشیپ انگلیس و تیم تازه سقوط کرده هادرسفیلد است. طی ماه‌های اخیر و با توجه به هجمه‌ای که علیه این بازیکن از سوی کارشناسان و پیشکسوتان الغرافه شکل گرفته بود، کاملا قابل پیش بینی بود که راه طارمی و این باشگاه در پایان فصل از یکدیگر جدا خواهد شد. از الریان قطر به عنوان جدی‌ترین گزینه برای مهدی طارمی یاد می‌شد اما جالب اینجاست که این بازیکن به هیچ عنوان تمایل به ادامه حضور در لیگ ستارگان قطر را ندارد.

مهاجم تیم ملی ایران طی این مدت همواره از لیگ قطر به دلیل نداشتن چالش هیجان انگیز، فقر تماشاگر، شرایط تمرینی نامناسب و ... گلایه داشته و این مساله باعث شده بود تا علیرغم پیشنهاد مالی مناسب از سوی الریان، او اعلام کند در صورتی که پیشنهاد مناسبی از اروپا به ویژه انگلیس نصیبش نشود، احتمال بازگشت به ایران زیاد خواهد بود.

طارمی در این مدت از لیگ یونان ، بلژیک، هلند و سوئد پیشنهاداتی داشته و مدیربرنامه او مذاکراتی نیز با برخی تیم‌های انگلیسی داشته است که اکنون از هادرسفیلد به عنوان گزینه احتمالی حضورش در چمپیونشیپ یاد می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه