English

سلطانی فر:

مسئولان فدراسیون فوتبال با تعدادی از مربیان خارجی به تفاهماتی رسیده اند

وزیر ورزش و جوانان گفت: در خصوص تیم ملی بزرگسالان هم در جریان هستم با تعدادی مربی خوب و دارای کارنامه مذاکراتی انجام شده که امیدواریم با بررسی‌های دقیق در اینده نزدیک گزینه نهایی را اعلام کنیم.

مسئولان فدراسیون فوتبال با تعدادی از مربیان خارجی به تفاهماتی رسیده اند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در خصوص تعیین تکلیف نهایی هدایت تیم‌های ملی فوتبال بزرگسالان و امید با بیان اینکه در جریان هستم که مسئولان فدراسیون فوتبال با جدیت پیگیر این موضوع هستند، گفت: با تعدادی از مربیان خیلی خوب خارجی در این خصوص مذاکراتی داشته و به تفاهماتی رسیده اند.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: امیدوار هستیم ظرف روز‌های آینده این مذاکرات به نتیجه نهایی برسد و هم سرمربی تیم بزرگسالان و هم سرمربی تیم المپیک ما انتخاب شوند. ما بیش از چهل سال است که به بازی‌های المپیک صعود نکرده ایم و آخرین حضورمان در مسابقات ۱۹۷۶ مونترال بود. فکر می‌کنم دیگر زمان آن رسیده با توجه به استعداد‌های جوانی که در رده‌های نوجوانان و جوانان در اختیار داریم با بکارگیری یک مربی خوب بتوانیم به المپیک ۲۰۲۰ توکیو صعود کنیم و نتایج خوبی هم بگیرم.

سلطانی فر در پایان تاکید کرد: در خصوص تیم ملی بزرگسالان هم در جریان هستم با تعدادی مربی خوب و دارای کارنامه مذاکراتی انجام شده که امیدواریم با بررسی‌های دقیق در اینده نزدیک گزینه نهایی را اعلام کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه