English

سلطانی‌ فر:

تلاش ما بر این است تا حمایت همه جانبه از هموطنان سیل زده داشته باشیم

وزیر ورزش و جوانان گفت: تا به امروز ۴۲ محموله توسط کاروان‌های جامعه ورزش به صورت نقدی و غیر نقدی به مناطق سیل زده ارسال شده است، این روند همچنان ادامه‌ دارد و تلاش ما بر این است تا حمایت همه جانبه از هموطنان سیل زده داشته باشیم.

تلاش ما بر این است تا حمایت همه جانبه از هموطنان سیل زده داشته باشیم

به گزارش خبرگزاری موج، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن ماه شعبان، گفت: از ابتدای فروردین بارندگی‌هایی که در ۲۵ استان با آن روبرو بودیم، این بارندگی‌ها در برخی از مناطق منجر به تقویت ذخایر آبی در سفره‌های زیر زمینی، تالاب‌ها و سدها شد و در برخی از استان‌ها متأسفانه تخریب زیاد همچون گلستان، مازندران، لرستان و خوزستان مواجه بودیم که وزارت ورزش و جوانان از همان ابتدای فروردین تلاش کرد تا با کمک جامعه ورزش، قهرمانان و اداره کل ورزش و جوانان استان‌ها به حمایت مناطق سیل زده بپردازد. ما از ابتدای فروردین با کمک دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مردمی و همچنین ستاد مدیریت بحران، ستاد امداد و پشتیبانی تشکیل دادیم تا بتوانیم این بحران بزرگ را به کمترین حد کاهش دهیم.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه صحبت‌های خود، خاطر نشان کرد: در ابتدا ۳۰۰ سالن در اختیار ستاد مدیریت بحران قرار دادیم که این مقدار تا هم اکنون به بیش از ۱۱۰۰ مکان افزایش پیدا کرده است. البته در برخی از استان‌ها نیز ما شاهد تخریب سالن‌های ورزشی بودیم.

وی همچنین در اظهاراتش، تصریح کرد: امروز نیز با برگزاری مراسم گلریزان سعی کردیم با فدراسیون‌های مختلف، جامعه ورزش و قهرمانان و ورزشکاران محموله‌هایی مانند پتو، لوازم بهداشتی، چادر، وسایل گرمایشی و … همچنین مبالغی به صورت نقدی جمع‌آوری و توسط اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در اختیار اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان قرار خواهیم داد تا در اختیار مردم سیل زده قرار گیرد.

سلطانی فر ادامه داد: تا به امروز ۴۲ محموله توسط کاروان‌های جامعه ورزش به صورت نقدی و غیر نقدی به مناطق سیل زده ارسال شده است، این روند همچنان ادامه‌ دارد و تلاش ما بر این است تا حمایت همه جانبه از هموطنان سیل زده داشته باشیم.

وزیر ورزش و جوانان در پایان، خاطر نشان کرد: دو هزار و ۵۰۰ سازمان مردم نهاد جوان داریم که تصمیم داریم در هفته روز "جوان" برنامه‌های آتی هفته جوان را لغو کنیم و رویکرد برنامه‌ها را به سمت مردم سیل زده در مناطق مختلف متمرکز کنیم.

در پایان این مراسم کارکنان وزارت ورزش و جوانان یک روز از حقوق خود را در اختیار مردم سیل زده قرار دادند و همچنین یک میلیارد ریال که قبلاً توسط فدراسیون‌ها جمع‌آوری شده بود در اختیار مناطق سیل زده گذاشته شد و وزارت ورزش و جوانان نیز یک میلیارد تومان به مناطق سیل زده کمک کرد.

همچنین در پایان این مراسم امروز (سه شنبه) هشت دستگاه ماشین که شامل محموله‌های غیر نقدی در قالب پتو، کنسرو، لوازم بهداشتی، زیرانداز، چادر، آب معدنی، موکت، مسواک و خمیر دندان، وسایل گرمایشی، ۲۵ هزار بسته نان، این ین هدایا توسط اداره کل ورزش و جوانان استان تهران به اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان انتقال خواهد شد.

فدراسیون دانشگاهی در جهت حمایت از مردم سیل زده یک روز حقوق پرسنل و رؤسای هیات‌ها خود را به مردم مناطق سیل زده اختصاص دادند و همچنین هدایای نقدی در قالب صدتخته پتو و لوازم بهداشتی کمک کرد.

در پایان مراسم گلریزان جامعه ورزش به هموطنان سیل زده وزارت ورزش و جوانان یک میلیارد تومان برای استان خوزستان و همچنین فدراسیون‌های ورزشی مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان به مناطق سیل زده کمک کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی