English

سلطانی‌ فر:

تمام مکان‌های ورزشی استان‌ها در اختیار ستادهای مدیریت بحران هستند

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: تمام مکان‌های ورزشی استان‌ها تا عادی شدن شرایط در اختیار ستادهای مدیریت بحران باقی خواهند ماند.

تمام مکان‌های ورزشی استان‌ها در اختیار ستادهای مدیریت بحران هستند

به گزارش خبرگزاری موج، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان با اشاره به فعالیت گسترده ادارت کل ورزش و جوانان استان‌ها در سیل اخیر اظهار کرد: با همدلی و همکاری و هماهنگی که با وزارت کشور و سازمان هلال احمر، استانداران و مجموعه پر تلاش ستاد مدیریت بحران کشور داشتیم از همان ساعات اولیه وقوع سیل در استان گلستان، مازندران و بعد فارس،  لرستان، خوزستان و سایر استان‌ها درگیر این حادثه، ادارات ورزش و جوانان و سازمان‌های مردم نهاد حوزه جوانان با تلاش زیاد یار و همکار و کمک مردم و امدادگران بودند و این موضوع نمایش باشکوهی از ایثار و کمک و دستگیری و نوع دوستی ایرانیان است.

وزیر ورزش و جوانان افزود: به طور مرتب با مدیران کل استان‌ها در مناطق سیل زده در تماس هستم و خوشبختانه تعداد زیادی از مسافران و سیل زدگان در سالن‌های ورزشی مستقر شده‌اند و از آنها پذیرایی می‌شود. 

سلطانی‌فر ادامه داد: از فرصت استفاده می‌کنم از تمام هیئتهای ورزشی، سمن‌ها و مدیران کل استان‌ها و سایر مسئولان و دلسوزان ورزش که در این روزها در خدمت مردم و کشور هستند، تشکر می‌کنم. 

وی در پایان تاکید کرد: تمام مکان‌های ورزشی استان‌ها تا عادی شدن شرایط در اختیار ستادهای مدیریت بحران باقی خواهند ماند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه