English

گزارش بازی پرسپولیس و السد/ پرسپولیس ۰ السد ۱

السد و پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند.

گزارش بازی پرسپولیس و السد/ پرسپولیس 0  السد 1

به گزارش خبرگزاری موج، السد و پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از گروه‌ D امروز از ساعت  19:15 به مصاف رفتند.

ترکیب پرسپولیس

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری، محمد نادری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالله‌ی، بشار رسن، مهدی ترابی، ماریو بودیمیر و علی علیپور 

ترکیب السد

سعد الشیب، پدرو میگوئل، عبدالکریم حسن، وو یونگ، حسن الهیدوس، بغداد بونجاح، حامد اسماعیل، گابی، طارق سلمان، سالم الهاجری و اکرم عفیف

نیمه نخست

دقیقه 9: حرکت تکنیکی فوق العاده مهدی ترابی و حضور در هجده قدم با ضربه او با برخورد به مدافع السد برگشت داده شد که در نهایت ضربه بودیمیر نیز راهی به دروازه نیافت.

دقیقه 12: شوت خطرناک اکرم عفیف از کنار دروازه پرسپولیس به شکلی خطرناک به بیرون رفت.

دقیقه 16: ارسال اوت دستی با ضربه سر مهاجم پرسپولیس موقعیت مناسبی در شش قدم برای نوراللهی شکل داد که ضربه این بازیکن در بهترین فرصت بازی با دفع دروازه بان همراه شد.

دقیقه 17: ارسال برای سود بردن شجاع خلیل زاده پیش تاخته در موقعیتی ایده آل در شش قدم با یک قدم کم آوردن از مدافع پرسپولیس همراه بود تا گل به نام پرسپولیس ثبت نشود.

دقیقه 28: حرکت نادری و پاس در عمق او برای علیپور  در شرایطی که زاویه ضربه زدن برای او تقریبا بسته بود با ضربه این مهاجم همراه شد که توپ به شکل خطرناکی به شکل موازی از خط دروازه عبور کرد. در ادامه تلاش نوراللهی برای سود بردن از توپ در بیرون محوطه جریمه بی نتیجه ماند.

دقیقه 33: حرکت اکرم عفیف در ضدحمله برای السد و عبور از مهدی شیری در ادامه با ارسال این بازیکن همراه شد که توپ را بیرانوند پیش از بونجاح از آن خود کرد.

دقیقه 35: روی اشتباه شجاع خلیل زاده، بازیکنان السد صاحب فرصت ضدحمله شدند که ارسال از سمت چپ پرسپولیس با ضربه سر بونجاح به راحتی در اختیار بیرانوند قرار گرفت.

دقیقه 38: ضربه از پشت محوطه جریمه توسط اکرم عفیف در میان تکل دو بازیکن مدافع میانی پرسپولیس با اختلاف کمی راهی اوت شد.

دقیقه 40: فرار علی علیپور پشت مدافعان السد و در شرایط زاویه نامناسب بار دیگر با ضربه این بازیکن همراه شد که توپ با اختلاف زیاد راهی اوت شد.

دقیقه 43:بار دیگر فرصت از روی پرتاب اوت برای پرسپولیس و اینبار کمال کامیابی نیا در فرصتی ایده آل ضربه اش را به بالای دروازه السد کوبید و فرصت از دست رفت.

دقیقه 45: در آخرین دقیقه بازی در نیمه اول یک فرصت ایده آل از روی ضربه ایستگاهی برای السد شکل گرفت که ارسال از سمت راست با ضربه سر بونجاح به درون دروازه پرسپولیس رفت اما داور با اعلام آفساید شادی گل بونجاح را ناکام گذاشت.

در نهایت این دیدار در نیمه نخست با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم

دقیقه 49: اسماعیل از سمت چپ پرسپولیس فرصت خوبی برای شوتزنی به دست آورد که ضربه این بازیکن در اختیار بیرانوند قرار گرفت.

دقیقه 49: اشتباه خط دفاعی السد فرصت خوبی نصیب علی علیپور کرد که تعلل مهاجم پرسپولیس باعث از دست رفتن از این موقعیت شد و مدافع السد در برگشت آن را از محوطه خطرناک دور کرد.

دقیقه 50: بغداد بونجاح اینبار روی خط محوطه جریمه صاحب موقعیت گلزنی شد که ضربه سنگین و خطرناک این مهاجم را بیرانوند به زیبایی دور کرد و مانع از باز شدن دروازه اش شد.

دقیقه 53: پاس علی علیپور برای بودیمیر و چرخش این مهاجم و ضربه زمینی به سمت دروازه از داخل هجده قدم با اختلافی کم راهی اوت شد.

دقیقه 56: ارسال از ضربه ایستگاهی برای پرسپولیس توسط مهدی ترابی با ضربه احمد نوراللهی بار دیگر موقعیت خطرناکی برای پرسپولیس شکل داد که توپ با اختلاف کمی به اوت رفت.

دقیقه 58: توپربایی توسط احمد نوراللهی با چند گام پیش روی و ارسال دیدنی او همراه شد که ضربه سر علیپور راهی به دروازه نیافت.

دقیقه 59: ضربه بغداد بونجاح در شرایطی که با برخورد به سیدجلال حسینی تغییر مسیر نیز داده بود، با واکنشی دیدنی از سوی بیرانوند راهی کرنر شد.

دقیقه 66: بودمیر با حفظ توپ عالی در ادامه در عمق علیپور را صاحب فرصت کرد که ضربه مهاجم پرسپولیس به شکلی خطرناک از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 70: اشتباه مهدی شیری و جا ماندن این بازیکن باعث شد تا اکرم عفیف با ارسالی زمینی از سمت راست به دنبال فرصت سازی برای مهاجمان تیمش باشد که حضور به موقع مهدی ترابی و دور کردن توپ از منطقه خطرناک این فرصت را از السدی ها گرفت.

دقیقه 72: توپ مناسبی از سمت چپ برای مهدی ترابی مهیا شد که این بازیکن در شرایطی که به دنبال ضربه فنی و گشودن دروازه السد بود، توپش را با اختلاف از بالای دروازه راهی اوت کرد.

دقیقه 78: ضربه مهاجم السد قطر با تکل بلند محمد نادری یک موقعیت ایده آل را از حریف گرفت و توپ راهی کرنر شد.

دقیقه 79: ضدحمله پرسپولیس با فرار بشار رسن همراه بود که ضربه این بازیکن با واکنش دروازه بان السد راهی کرنر شد.

دقیقه 88: فرار علی علیپور از نیمه زمین و در شرایطی که فقط دروازه حریف را روبروی خود می دید، با کم آوردن این بازیکن در گام آخر همراه شد تا مدافع السد با اضافه شدن به محوطه جریمه توپ را از آن خود کند.

دقیقه 89: پدرو میگوئل در محوطه جریمه صاحب موقعیت شد که بیرانوند با خروجی دیدنی مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.

دقیقه 89: اینبار عبدالکریم حسن در شش قدم صاحب موقعیت شد که مهدی شیری با حضور به موقع مانع از این شد تا این بازیکن ضربه اش را بخوبی بزند و این در حالی بود که السدی ها اعتقاد داشتند توپ به دست مدافع پرسپولیس برخورد کرده و باید پنالتی گرفته شود. این درگیری لفظی با کارت زرد داور برای عفیف همراه شد.

 در نهایت این دیدار با 4 دقیقه وقت اضافه با نتیجه یک بر صفر به نفع السد به پایان رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه