English

حضور مسی در لیست بازیکنان بارسلونا برای دیدار مقابل بیلبائو

نام لیونل مسی، بازیکن مصدوم بارسلونا در فهرست این تیم برای بازی امروز مقابل اتلتیک بیلبائو دیده می‌شود.

حضور مسی در  لیست بازیکنان بارسلونا برای دیدار مقابل بیلبائو

به گزارش خبرگزاری موج، سرمربی بارسلونا ، در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل اتلتیک بیلبائو ، در پاسخ به سوال‌های متعدد خبرنگاران درباره وضعیت مسی و بازی کردن یا بازی نکردن او در مقابل بیلبائو گفته بود که مسی تنها در صورتی که از نظر بدنی کاملا آماده باشد روز یکشنبه بازی خواهد کرد. مسی روز چهارشنبه هفته پیش در ال‌کلاسیکو به دلیل احساس درد در ران پای خود روی نیمکت نشسته بود.

 حالا نام مسی در فهرست بازیکنان بارسلونا برای بازی امروز مقابل اتلتیک بیلبائو وجود دارد هر چند بازی کردن یا نیمکت‌نشینی مسی در این بازی به تصمیم نهایی والورده بستگی خواهد داشت.

از سوی دیگر عثمان دمبله هم که بعد از مصدومیت از ناحیه مچ پا، سلامت خود دوباره بدست آورده با اینکه در مقابل رئال مادرید در میدان حضور نداشت ولی او هم مثل مسی در فهرست بازیکنان بارسا برای جدال با بیلبائو حضور دارد و ممکن است در صورت صلاحدید والورده به میدان برود. دمبله از روز بیستم ژانویه تا کنون برای بارسلونا بازی نکرده و پیش از آن در 9 بازی آخرش شش گل برای این تیم به ثمر رسانده است.

والورده درباره وضعیت دمبله هم گفت:" ما وضعیت او را بررسی خواهیم کرد و در نهایت تصمیم می‌گیریم که برای بازی مقابل بیلبائو آماده است یا نه".

والورده درباره مسی هم گفت:" موضع ما در قبال مسی هم همان است که گفته بودم. مسی اگر آماده باشد صد در صد بازی خواهد کرد ولی اگر آماده نباشد، ما باید خودمان را با شرایط بازی بدون حضور مسی تطبیق بدهیم".  

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه