English

اتفاقی تلخ در پایان دیدار منچسترسیتی و نیوکاسل

زیر گرفته شدن یک دختر نوجوان در شهر نیوکاسل، بعد از پیروزی این تیم مقابل منچسترسیتی خبرساز شده است.

اتفاقی تلخ در پایان دیدار منچسترسیتی و نیوکاسل

به گزارش خبرگزاری موج، بعد از پیروزی نیوکاسل بر منچسترسیتی در استادیوم سنت جیمزز پارک ، زمانی که هواداران در حال خروج از استادیوم و شادی ناشی از پیروزی تیم محبوب‌شان بودند یک دختر نوجوان در حوالی استادیوم توسط یک اتوبوس زیر گرفته شده و این اتفاق در انگلیس خبرساز شده است.

یک دختر 18ساله در جریان شادی ناشی از پیروزی نیوکاسل بر منچسترسیتی، درحالیکه هواداران شاد و سرخوش از پیروزی نیوکاسل در حال خروج از ورزشگاه خانگی این تیم بودند، در اطراف ورزشگاه، توسط یک اتوبوس دوطبقه زیر گرفته شده و به شدت مجروح شده است. بر اساس این گزارش، این دختر جوان از ناحیه دنده‌ها و ستون فقرات آسیب دیده و به بیمارستان منتقل شده است.

پلیس شهر نیوکاسل امروز صبح در بیانیه‌ای اعلام کرد جراحت دختر مصدوم جدی است ولی او در شرایط پایدار قرار دارد. حادثه ساعت 10:23 دقیقه شب، یعنی زمانی که هواداران نیوکاسل در حال ترک استادیوم بوده و محل حادثه مملو از هواداران در حالی شادی نیوکاسل بوده اتفاق افتاده است.

سخنگوی پلیس نیوکاسل گفت:" اداره پلیس از همه کسانی که شاهد حادثه بوده‌اند می‌خواهد با پلیس تماس گرفته و مشاهدات خود را با ما در میان بگذارند. فیلم ها و تصاویر ضبط شده از محل حادثه هم برای پلیس مفید خواهد بود".

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی