English

خرید جدید منچستر سیتی از لیگ برتر برزیل

منچسترسیتی در حال مذاکره با پالمیراس است تا وینگر جوان این تیم، ایوان آنگولو را جذب کند.

خرید جدید منچستر سیتی از لیگ برتر برزیل

به گزارش خبرگزاری موج، باشگاه منچسترسیتی قصد دارد بازیکن جوان کلمبیایی باشگاه پالمیراس  را جذب کند و به همین خاطر در حال مذاکره با این باشگاه برزیلی است. ایوان آنگولو ، وینگر 19ساله کلمبیایی در اوایل همین هفته از تیم انویگادوی کلمبیا به پالمیراس منتقل شده است. پالمیراس در قرارداد او بندی آورده که می‌تواند آنگولو را در ماه دسامبر خریداری کند ولی سیتی از همین حالا به این ستاره خوش تکنیک تیم ملی نوجوانان کلمبیا چشم دوخته است. به گزارش رسانه‌های برزیلی، منچسترسیتی به پالمیراس پیشنهاد داده که در مورد آنگولو بین دو باشگاه قرارداد مشارکت امضا شود تا آبی‌های منچستر در آینده گزینه انتقال او به انگلیس را در اختیار داشته باشند.

یکی از مدیران پالمیراس گفت:" یکی از نمایندگان منچسترسیتی با ما تماس گرفته و خواهان تفاهم درباره ایوان آنگولو است. ولی ما به او گفتیم که در این باره حتی نمی‌خواهیم با کسی صحبت کنیم. ما در حال حاضر قصد نداریم آنگولو را با کسی شریک شویم".

این اولین باری نیست که منچسترسیتی با پالمیراس برای انتقال بازیکن مذاکره می‌کند. این باشگاه انگلیسی، در سال 2016 گابریل ژسوس را از پالمیراس به منچستر منتقل کرد و از این معامله بسیار راضی و خوشحال است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه