English

گران ترین بازیکن پرسپولیس مشخص شد

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران در سایت ترانسفر مارکت ارزش زیادی دارد و گرانترین بازیکن پرسپولیس محسوب می‌شود.

گران ترین بازیکن پرسپولیس مشخص شد

به گزارش خبرگزاری موج، قیمت علیرضا بیرانوند در سایت ترانسفرمارکت بیشتر از گذشته شد. این سایت بیرانوند را دو میلیون یورو ارزش گذاری کرد که با قیمت روز یورو حدود 250 میلیارد ریال می‌شود. بیرانوند گرانترین بازیکن باشگاه پرسپولیس محسوب می‌شود و هر چند تا سال ۱۴۰۰ با این تیم قرارداد دارد، اما به احتمال زیاد در نیم فصل از جمع سرخپوشان جدا و لژیونر می‌شود. بیرانوند هم اکنون با تیم ملی در امارات است و تلاش می‌کند تا همراه دیگر بازیکنان و کادرفنی طلسم ۴۳ قهرمان نشدن در این مسابقات را بشکنند و به مقام قهرمانی برسند.

بیرانوند درصدد بود تا ابتدای لیگ هجدهم از پرسپولیس برود، اما با درخواست برانکو ایوانکوویچ و مدیر وقت باشگاه در جمع سرخپوشان ماند و درصدد است تا نیم فصل از این تیم جدا شود. البته او همیشه در مصاحبه هایش اعلام کرده تا ۱۴۰۰ که با پرسپولیس قرارداد دارد در این تیم می‌ماند و جایی نخواهد رفت.

علیرضا بیرانوند در تیم ملی فوتبال ایران عملکرد فوق العاده‌ای داشت و پس از درخشش مقابل عمان و گرفتن پنالتی احمد کانو مورد تحسین کارشناسان قرار گرفت و امیدواریم در بازی‌های بعدی و به خصوص چین عملکرد مطلوبی داشته باشد تا همچنان یوز‌ها (لقب تیم ملی فوتبال ایران) روند گل نخوردن خود در آسیا را ادامه دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه