English

کی روش:

امشب ایران تیم برتر و قوی زمین بود/ استحقاق حضور در مرحله بعد را داشتیم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: امشب ایران تیم برتر و قوی زمین بود و استحقاق حضور در مرحله بعد را داشت.

امشب ایران تیم برتر و قوی زمین بود/ استحقاق حضور در مرحله بعد را داشتیم

به گزارش خبرگزاری موج، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بعد از بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل عمان در نشست خبری گفت: بازی بسیار رقابتی و خوبی را شاهد بودیم. این بازی در مرحله حذفی برگزار شد. برای اولین بار چنین تجربه ای داشتم که به خاطر عدم تمرکز بازیکنان و یک اشتباه در دقیقه اول پنالتی دادیم ولی با عملکرد خوب بیرانوند در بازی ماندیم. 

وی ادامه داد: این یک طرف قضیه بود. طرف دیگر قضیه این بود که توانستیم بازی را کنترل کنیم و به گل رسیدیم. فرصت های بیشتری داشتیم و باید گل های سوم و چهارم را مقابل تیم خوب عمان می زدیم. باید به سرمربی عمان هم تبریک بگویم. امشب ایران تیم برتر و قوی زمین بود و استحقاق حضور در مرحله بعد را داشت.

فرصت هایمان به خاطر عدم تمرکز از دست رفت

سرمربی تیم ملی درباره عملکرد علیرضا بیرانوند گفت: او امشب با مهار پنالتی ما را در بازی نگه داشت. توانستیم دروازه خود را بسته نگه داریم و خوب کار کردیم. بعد از آن بازی را کنترل کردیم. فرصت هایمان به خاطر عدم تمرکز از دست رفت. باید به بازیکنانم به خاطر عملکرد خوبشان و سطحی که داشتند تبریک بگویم.

کی روش درباره اینکه ایران نیاز است مقابل چین در کدام بخش ها بهتر باشد، گفت: باید در ضربات نهایی دقت کنیم تا فرصت هایمان به گل تبدیل شود. در مراحل حذفی مهم است با زدن گل کار را تمام کنیم. بازیکنانم دارند نوعی از فوتبال را بازی می کنند که در آسیا هنوز جا نیفتاده است. در تمام خطوط کمی بالاتر و فشرده بازی می کنند. داریم کار می کنیم. بازیکنانم نشان داده اند که تشنه  زدن گل های بیشتر هستند ولی باید با تمرکز و آرامش کارمان را ادامه بدهیم.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر تشریح وضعیت و عملکرد تیمش ادامه داد: زمان مناسبی برای صحبت درباره کارهای متمادی و زیادی که داشتیم نیست. تک تک بازیکنان مسئولیت هایشان را در جایگاهی که قرار دارند به خوبی انجام می دهند و سعی می کنند از هم تیمی هایشان حمایت لازم را داشته باشند.

بازی با چین آسان نیست

سرمربی تیم ملی افزود: قدردان بازیکنانم هستم. ما چند تغییر داشتیم. هر بازیکنی که به زمین می رود وظایفش را دقیق می داند و مطلع است که باید چه کاری برای تیم ملی انجام بدهد. باید رو به جلو حرکت کنیم. بازی با چین آسان نیست. هشت تیم برتر به مرحله بعد می روند. چین پیشرفت زیادی داشته است بخصوص از زمانی که لیپی آمده است. هیچ کاری راحت نیست. همانطور که به بازیکنانم گفته ام ما برای مردم ایران بازی می کنیم. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه