English

از روسیه با عشق:

خبرگزاری فرانسه از عملکرد بیرانوند تمجید کرد

علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی ایران گفته است: یادآوری مهار پنالتی رونالدو در جام جهانی 2018، کمک بزرگی به من کرد تا پنالتی کاپیتان تیم ملی عمان را نیز مهار کنم.

خبرگزاری فرانسه از عملکرد بیرانوند تمجید کرد

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری فرانسه، علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران که که با درخشش در جام جهانی روسیه 2018، ضربه پنالتی کریستیانو رونالدو را مهار کرده بود اینبار در جام ملت های آسیا و در بازی ایران و عمان، بار دیگر درخشان ظاهر شد و پنالتی عمان را که در دقایق اولیه بازی به دست آمده بود مهار کرد. ستاره 26 ساله تیم ملی ایران پنالتی کاپیتان تیم ملی عمان احمد المهاجری را دریافت کرد و در پیروزی 2 بر 0 تیمش در برابر عمان بسیار تاثیرگذار بود. 

بیرانوند با یادآوری خاطره مهار پنالتی رونالدو در جام جهانی 2018 گفته است آن اتفاق نقش مهمی در کمک به او برای مهار پنالتی کاپیتان عمان کرده است. بیرانوند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فرانسه گفته است:"از وقتی پنالتی کریستیانو را در جام جهانی مهار کرده ام، مردم از من توقع دارند تمامی پنالتی ها را مهار کنم". وی افزوده است:"هنگام پنالتی تیم عمان هم به این فکر کردم که نباید اجازه دهم دیگران فکر کنند کاری که در روسیه و در برابر پنالتی کریستیانو رونالدو انجام دادم صرفا یک اتفاق بوده است. من بار دیگر تمرکز کردم و آن اتفاق را در تورنمنتی دیگر تکرار کردم." وی در ادامه اضافه کرده است:"هیچ محدودیتی در رویاهای خود و رسیدن به آن ها نمی بینم. پیش از آنکه بازیکن عمان پنالتی خود را بزند تصمیم خود را گرفته بودم که به کدام جهت بروم اما وقتی دیدم سردار آزمون هم همان سمت را نشان داد، 100 درصد مطمئن شدم". 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه