English

تصمیم عجیب کنفدراسیون فوتبال آسیا عامدانه است ؟

کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم بحث برانگیزی در انتخاب تیم داوری دیدار تیم‌های ملی قطر و عراق داشته است.

تصمیم عجیب کنفدراسیون فوتبال آسیا عامدانه است ؟

به گزارش خبرگزاری موج، در حالی که در بیشتر مسابقات حساس مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ، قضاوت‌های اشتباه و تاثیرگذاری اتفاق افتاد و موجب اخراج ۶ داور اصلی از این بازی‌ها شد، اما همچنان برخی داوران نیز که در برخی دیدارها دچار اشتباه شدند، در جام ملت‌ها باقی ماندند.

سزار راموس که تنها داور غیر آسیایی حاضر در جام ملت‌ها محسوب می‌شود و در دور گروهی دو قضاوت برعهده داشت، در مسابقه مهم تیم‌های استرالیا و سوریه دچار اشتباهاتی به ضرر سوری‌ها شد، اما با این وجود کنفدراسیون فوتبال آسیا او را به‌عنوان داور مسابقه تیم‌های ایران و عمان معرفی کرده است.

اما انتخاب عجیب که به‌عنوان شاهکار AFC می‌توان از آن نام برد، انتخاب داور دیدار تیم‌های ملی قطر و عراق در مرحله یک هشتم نهایی است و کنفدراسیون فوتبال آسیا در تصمیمی بحث برانگیز یک داور عربستانی را برای این مسابقه معرفی کرده که مطمئنا با جنجال‌های زیادی همراه خواهد بود.

ترکی محمد الخضیر عربستانی که در دور گروهی جام ملت‌های آسیا تنها در یک مسابقه نه چندان مهم قرقیزستان و فیلیپین قضاوت کرد، در دیدارهای حساس هیچ قضاوتی برعهده نداشت و تنها کمک داور اول پشت دروازه در بازی افتتاحیه امارات- بحرین و همچنین کره جنوبی- فیلیپین بود.

اختلافات کشورهای عربستان و قطر بر هیچکس پوشیده نیست و از سوی دیگر تیم ملی قطر در آخرین مسابقه مرحله گروهی موفق شد دست به کار بزرگی بزند و در دیداری جنجالی، سعودی‌ها را شکست دهد تا به‌عنوان صدرنشین راهی دور حذفی شود، اما با وجود چنین شرایطی AFC تصمیم گرفته یک داور عربستانی را برای مسابقه حساس عنابی‌ها برابر عراق در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌ها انتخاب کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی