English

جزئیات خبر تبانی در لیگ دسته یک ایران

این روزها صحبت از تبانی یک بازیکن مطرح فوتبال به میان آمده است که او با دلخوری بسیاری پاسخ حرف و حدیث ها را در صفحه مجازی خود داده است.

جزئیات خبر تبانی در لیگ دسته یک ایران

به گزارش خبرگزاری موج، سروش سعیدی بازیکنی که اکنون در تیم فوتبال قشقایی حضور دارد در واکنش به شایعات در خصوص تبانی کردنش در صفحه اینستاگرام پاسخ کسانی که چنین تصوری را داشته اند ، داد و گفت بعد از شایعاتی که در خصوص خودش به گوش رسیده دیگر انگیزه اش برای ادامه کار در تیم قشقایی را از دست داده است.

او در استوری خود در اینستاگرام چنین نوشته است:

سلام خدمت همه بزرگواران، یکسری مسائل امروز توی باشگاه بوجود آمده که میخواستم مطرح کنم. امروز مدیرعامل باشگاه طی تماسی با من تمامی باخت تیم را در بازی با ملوان به گردن من انداخته و هرچی توهین و افترا بود به من نسبت داده از جمله اینکه من با تیم ملوان تبانی کردم، عمدا خوب بازی نکردم، تمام سانترهایی رو که روی دروازه فرستادم بلند بوده و ... من کلیپ هایی از بازی رو برای شما عزیزان پخش می کنم قضاوتش با شما ... من خدا را شاهد میگیرم که تا این لحظه هیچ خیانتی در حق باشگاه انجام نداده ام بلکه برای تیم از جانم هم مایه گذاشته ام کافیست نگاهی به کارنامه ورزشی ام در این باشگاه بیندازید تا صحت گفته هایم اثبات گردد ... با این برخورد خصمانه و غیرعادلانه که امروز با من صورت گرفت دیگر انگیزه ای برای نمی ماند که بخواهم برای این تیم توپ بزنم ... سربلند باشید ... یا حق

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی