English

واکنش تارتار به جدال کیروش و برانکو

سرمربی پارس جم در حاشیه دیدار تدارکاتی تیمش برابر پیکان در مورد مسائل مختلف خصوصا دیدارهای تیم ملی در جام ملت‌ها صحبت کرد.

واکنش تارتار به جدال کیروش و برانکو

به گزارش خبرگزاری موج، مهدی تارتار در خصوص دیدار تدارکاتی با پیکان گفت: در راستای اهدافی که داشتیم این دیدار دوستانه را برگزار کردیم و با همکاری پیکان و آقای فرکی بازی برگزار شد و البته سطح فنی خوبی نداشت چرا که دو تیم در شرایط بدنسازی هستند و از آمادگی به دور هستند ولی در مجموع این بازی به ما کمک کرد و در مسیر برنامه‌هایمان بود.

وی با اشاره به شرایط تیم و مشکلات مالی گفت: مشکلات مالی ما با پرداختی که چند وقت قبل انجام شد تا حدی برطرف شد و بچه‌ها شارژ مالی شدند و در حال حاضر هم آقای رضاییان تلاش می‌کنند تا بازهم پرداختی داشته  و معوقات بازیکنان به آنها داده شود و با روحیه و انگیزه بیشتری در نیم فصل دوم حاضر شویم و مشکلات ما برطرف شود.

تارتار در مورد درگیری این روزها میان کیروش و برانکو که پای اکثر فوتبالی‌ها را هم به میان کشیده است گفت: من به عنوان یک کوچکتر در جامعه فوتبال از همه عزیزانی که وارد این بحث شدند خواهش می‌کنم نسبت به آن واکنش نشان ندهند و موضع‌گیری نکنند. در حال حاضر تیم ملی کشورمان در شرایط حساسی است و بازی‌های جام ملت‌ها در پیش است. برانکو و کیروش یک روز از ایران می‌روند و فوتبال ملی ما از همه چیز مهم‌تر است و خواهش می‌کنم کسی به این جرو بحث ورود نکند و هر اتفاقی قرار است بیافتد به بعد از جام ملت‌ها موکول شود و قضاوت به خود مردم سپرده شود.وی با اشاره به بازی تیم ملی با یمن و برتری پر گل تیم ایران ضمن تمجید از عملکرد بازیکنان تیم ملی گفت: بازی تدارکاتی خوبی برای ما بود. یمن اصلاً فوتبال ندارد و بازی در این کشور برگزار نمی‌شود و به نوعی فوتبالشان تعطیل است ولی در کل سوای ضعف یمن باید بگویم که ما خیلی خوب بازی کردیم و تیم قدرتمندی نشان دادیم و ضعف حریف چیزی از ارزش کار ما کم نمی‌کند و امیدوارم در ادامه هم با همین روند جلو برویم و نتایج خوبی بگیریم.

مربی پارس جنوبی جم در پاسخ به این سوال که تیمش می‌تواند جایگاه فصل قبل را در پایان فصل داشته باشد یا نه، گفت: ما طبق برنامه‌ای که در 3-2 سال اخیر در پیش گرفتیم عمل می‌کنیم و برنامه‌های خودمان را داریم. انتظارات هم از تیم ما باید به جا باشد و فکر می‌کنم با توجه به هزینه‌ای که داشتیم جایگاه ما باید خیلی پایین‌تر از این باشد. تیم خوبی هستیم و نفرات خوبی داریم و در تلاش هستیم تا با بهترین جایگاه ممکن فصل را به پایان برسانیم.

تارتار در مورد جدایی 3 بازیکن این تیم و برنامه‌هایش برای جذب بازیکن در نیم فصل گفت: من باید تشکر کنم از محسن بنگر، امیر میربزرگی و محمد شادکام که برای ما زحمت کشیدند و از جمع ما جدا شدند. سعی می‌کنیم به جای نفرات جدا شده بازیکنانی به خدمت بگیریم که جای خالی آنها را پر کنند. هر چند در نیم فصل جذب بازیکن کار سختی است و اکثراً با تیم‌هایشان قرارداد دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی