English

در هفته ی یازدهم رقابت های لیگ برتر؛

سپیدرود رشت و پارس جنوبی جم به مصاف هم می روند

دیدار سپیدرود رشت و پارس جنوبی جم ساعت ۱۵:۳۰ روز جمعه در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار می‌شود.

سپیدرود رشت و پارس جنوبی جم به مصاف هم می روند

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، تیم های فوتبال سپیدرود رشت و پارس جنوبی جم در حالی در هفته ی یازدهم رقابت های لیگ برتر به مصاف هم می روند که سرخپوشان رشتی اوضاع خوبی در جدول ندارند و از ۱۰ دیدار قبلی خود در لیگ برتر تنها سه امتیاز کسب کرده و هیچ بردی نداشته اند.

شاگردان علی کریمی که در این فصل از مسابقات لیگ برتر بردی را کسب نکرده‌اند به دنبال این هستند با شکست پارس اولین سه امتیاز را کسب کنند.

علی کریمی سرمربی سپیدرود رشت که سال‌ها در پرسپولیس حضور داشت، جمعه باید از تیم مهدی تارتار پذیرایی کند. در این بازی از هفته یازدهم که در رشت برگزار می شود، شاهد جدال مربیان قرمز لیگ برتر خواهیم بود.

جایی که علی کریمی باید مقابل تارتار قرار بگیرد. مقابل سرمربی پارس جنوبی که مدتی به عنوان مربی در پرسپولیس حضور داشت.

نکته جالب این جدال این است که سپیدرود رشت برای جدایی از قعر جدول فقط روی ۳ امتیاز بازی تمرکز کرده و چیزی جز آن نمی‌خواهد. در مقابل هم پارس جنوبی می خواهد خود را به تیم‌های بالای جدول نزدیک تر کند. حالا باید دید جدال این ۲ تیم با چه نتیجه‌ای به پایان می‌رسد.

شاگردان مهدی تارتار که اکنون با کسب ۳ برد، ۴ تساوی و ۳ شکست ۱۳ امتیازی هستند و در جایگاه هشتم جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفته‌اند برای کسب‌پیروزی به رشت می‌روند.

علیرضا امامی فر، مربی تیم سپیدرود رشت در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار تیمش با پارس جنوبی جم گفت: ما یک بازی مهم با پارس جنوبی جم داریم. فکر می‌کنم مهدی تارتار به همراه همکاران‌شان توانستند فلسفه کاری‌شان را در جم ثابت کنند. نوع کار آنها با سال گذشته فرق کرده و هدف‌گذاری متفاوتی دارند. در واقع، نوع فوتبال‌شان تغییر کرده است. این تیم با تلفیقی از بازیکنان باتجربه مثل محسن بنگر بازی متفاوتی ارائه می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه