English

نامه تعلیق فوتبال ایران در راه است؟/رایزنی بازنشستگان فدراسیون با کنفدراسیون فوتبال آسیا

پس از اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان فدراسیون های ورزشی هم از این قانون مستثنی نشدند و طی اخبار شنیده شده احتمالا طی روزهای آینده نامه ای به فدراسیون ایران خواهد رسید که در آن ایران تهدید به تعلیق شده است.

نامه تعلیق فوتبال ایران در راه است؟/رایزنی بازنشستگان فدراسیون با کنفدراسیون فوتبال آسیا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، فدراسیون فوتبال ایران پس از اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان با چالش هایی مواجه شده است.  از طرفی مهدی تاج به همراه 5 عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال با اجرای این قانون باید صندلی های خود را ترک کرده و جای را برای جوانان باز کنند. 

پس از قطعی شدن برکنارd برخی از اعضای فدراسیون فوتبال خبرهایی به گوش رسید که رییس فدراسیون در جلساتی با رییس فیفا و رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا با تشریح این شرایط راه را برای ابقای خود در این سمت هموار کرد و انگشت تهدید به تعلیق در صورت اجرای این قانون به سمت فوتبال ایران دراز شد.

این کش و قوس ها در آستانه جام ملت های آسیا و حواشی پیرامون تیم ملی فوتبال ایران - از خطر تعلیق فدراسیون تا حواشی پیرامون مربی و سرمربی تیم ملی- به هیچ وجه به صلاح فوتبال ایران نیست و ایران که به عنوان یکی از شانس های قهرمانی در جام ملت های آسیا شناخته می شود با این حواشی از رسیدن به این هدف دور خواهد ماند.

خطر بیخ گوش تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس

 به گزارش موج، پس از تمامی این اتفاقات شنیده ها حاکی از آن است که نامه تهدید به تعلیق فوتبال ایران طی چند روز آینده به مسئولان ورزش کشور خواهد رسید. براین اساس ابتدا تیم ملی فوتبال ایران  از حضور در جام ملت های آسیا تعلیق خواهد شد و پس از آن نمایندگان ایران حق حضور در لیگ قهرمانان آسیا را نخواهند داشت.

درحالی که سوژه اصلی این روزها فدراسیون فوتبال است، اما باشگاه پرسپولیس نیز به خاطر همین مشکل در خطر حذف از لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد و به احتمال زیاد در نامه ای که برای مسئولان ایران ارسال خواهد شد تاکید می شود فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس به خاطر دخالت دولت در امورشان تعلیق خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه