English

کاشانی در گفتگو با خبرگزاری موج؛

پرسپولیس با تمام کاستی ها نشان داده که شایستگی قهرمانی را دارد/شرایط داخلی و خارجی برای پرواز چارتر مهیا نشد

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس با تمام کاستی ها که داشته واقعا نشان داده که شایستگی قهرمانی را دارد.

پرسپولیس با تمام کاستی ها نشان داده که شایستگی قهرمانی را دارد/شرایط داخلی و خارجی برای پرواز چارتر مهیا نشد

جعفر کاشانی رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج در خصوص بازی پرسپولیس و کاشیما در فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: با توجه به شرایطی که پرسپولیس از نظر بعد مسافت داشت نیمه اول خوب بازی کرد اما نیمه دوم مسلما مشخص بود که خستگی راه و تغییر ساعت روی بازیکنان اثر گذاشت و شاهد بودیم در نیمه دوم دو گل بخورند در حالی که پرسپولیس در نیمه اول می توانست به گل پیروزی هم برسد و روند بازی را به طور کامل تغییر دهد. امیدوارم که در بازی برگشت شاگردان برانکو بتوانند به بازی برگردند.

کاشانی ادامه داد:اگر در بازی رفت همان بازی نیمه اول را در نیمه دوم انجام می دادند ما پیروز از میدان بیرون می آمدیم، علیپور اگر سر بالا به توپ ضربه می زند گل صد در صدی را زده بود و گل هایی هم که پرسپولیس دریافت کرد همان اشتباهاتی بود که در بازی السد مرتکب شدیم و دروازه بیرانوند باز شد و باید فیلم ها را گذاشته و بررسی و آنالیز های بیشتری انجام شود.

ژاپن، ژاپن است و ما ایران هستیم

وی گفت: ژاپن، ژاپن است و ما ایران هستیم آرزوی ما این است که قهرمان شویم ولی واقعیت چیز دیگری است و من امیدوارم که "واقعیت ها به حقیقت در جهت منافع ما تعبیر شود." آرزوی ما این است که پیروز این بازی باشیم اما واقعیت این است که تیم مقابل ژاپن بوده و ما ایران هستیم.

کاشانی در ارتباط با پرواز مستقیم تیم ژاپنی به تهران گفت: شرایط پرواز مستقیم برای ژاپنی ها مهیا بود در حالی که با توجه به تلاشی که ما کردیم و زحماتی که مدیریت باشگاه کشید، این شرایط برای تیم ما مهیا نشد.

وی افزود: مدیریت باشگاه خیلی تلاش کرد تا هواپیمای چارتر تهیه شود و بازیکنان بتوانند مستقیم به تهران پرواز کنند، منتهی شرایط جور نشد.

شرایط داخلی و خارجی برای پرواز چارتر مهیا نشد

رییس هیات مدیره پرسپولیس در پاسخ به سوالی که وزارت ورزش نمی توانست برای پرواز مستقیم تیم پرسپولیس به تهران کمکی انجام دهد، گفت: وزارت ورزش تلاش خود را کرد، شرایط مهیا نبود که این اتفاق صورت بگیرد.

وی ادامه داد: شرایط مالی برای این امر مهیا بود، اما شرایط از زوایای دیگر فراهم نبود؛ از شرایط داخلی، شرایط برون مرزی مهم است که متاسفانه مهیا نبود. 

موفقیت های امروز پرسپولیس زحمات مدیریت باشگاه است

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در ادامه گفت: تیم فوتبال پرسپولیس با رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا کار بزرگی انجام داده است که خیلی ارزشمند است و من از زحمات مدیریت باشگاه و تمام کسانی که تلاش کردند تا این تیم به اینجا برسند تشکر می کنم و برای ما و بسیاری از دوستداران فوتبال کشور پرسپولیس با صعود به فینال قهرمان است. زحمات مدیریت باشگاه است که ما امروز در فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور داریم.

کاشانی افزود: بازیکنان ما شایستگی لازم را دارند و بازیکنان تیم پرسپولیس به این بلوغ فکری رسیده اند که پیراهن چه تیم بزرگی را بر تن کرده اند میلیون ها آدم دعاگوی بازیکنان ما برای پیروزی هستند و من امیدوارم بچه ها شایستگی های خود را به نمایش بگذارند.

وی گفت: امیدوارم ما به زودی دارای باشگاه شویم باشگاهی که هدفمند است. منظور از هدف فقط پیروزی در زمان نیست، هدف در طول زمان باید به آن نگاه شود. باید زیر ساخت های باشگاه پیش بینی شود و روی آن کار شود از هوادران خاص و از پیشکسوت های که وجاهت اجتماعی و بضاعت علمی دارند برای رفع بسیاری از چالش ها در باشگاه استفاده شود. هدف ما نباید مختص یکسال باشد و ما باید برای ده سال آینده برنامه ریزی کنیم.

پرسپولیس شایستگی قهرمانی دارد

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه امروز در تنگنای بازیکن هستیم، اظهار کرد: پرسپولیس با تمام کاستی ها که داشت واقعا نشان داده که شایستگی قهرمانی را دارد و از نظر من قهرمان است و این بر می گردد به مدیریت باشگاه و ثباتی که در باشگاه در چند سال اخیر وجود داشته است. وقتی یک بزرگتر در تیم باشد آرامش بیشتر خواهد بود.

کاشانی در ارتباط با نحوه بلیت فروشی بازی پرسپولیس و کاشیما آنتلرز گفت:  در این رابطه اطلاعی ندارم و باید از مسوولان فدراسیون فوتبال این موضوع پیگیری شود.

وی با ابراز بی اطلاعی از نحوه بلیت فروشی گفت:بلیت فروشی زیر نظر باشگاه است اما استادیوم در اختیار باشگاه نیست. بازی پرسپولیس در استادیوم آزادی است نحوه بلیت فروشی با توجه به حراستی که باید در ورزشگاه باشد صورت می گیرد.

رییس هیات مدیره پرسپولیس ادامه داد:استادیوم بیشتر از 80 هزار نفر جا ندارد. میلیون ها آدم حاضرند تا با بالاترین قیمت بلیت این بازی را تهیه کنند و در استادیوم حاضر شوند ولی استادیوم گنجایشش محدود است.

کاشانی با تاکید بر کاستی هایی در زیرساخت های موجود گفت:انشالله زیرساخت ها به زودی درست خواهد شد و من امیدوارم که دعای خیر مردم بدرقه پیروزی های تیم پرسپولیس باشد. 

کاشانی در پایان گفت: باز هم می گویم پرسپولیس تا همین مرحله که بالا آمده کار بزرگی را انجام داده است ما اگر شرایط ژاپن را داشتیم خیلی بالاتر از آنها بودیم.

بیشتر بخوانید:

زمان بازی برگشت پرسپولیس و کاشیما آنتلرز مشخص شد

قیمت بلیت بازی برگشت پرسپولیس و کاشیما آنتلرز مشخص شد

تغییر ساعت بازی برگشت پرسپولیس و کاشیما؟/ حربه تغییر ساعت این بار در اردوی پرسپولیس

زمان بلیت فروشی بازی برگشت پرسپولیس و کاشیما مشخص شد

افزایش 30 هزار تومانی بلیت بازی پرسپولیس کاشیما آنتلرز

موضوع افزایش قیمت بلیت بازی پرسپولیس و کاشیما رفع شد/سامانه فروش بلیت الکترونیکی از دسترس خارج شد

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی برگشت مقابل کاشیما

تمامی بلیت‌ های بازی برگشت پرسپولیس و کاشیما به فروش رفت

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه