English

مورینیو:

تاکید می کنم اختلافی با پوگبا ندارم

سرمربی منچستریونایتد درباره اینکه دیگر پل پوگبا کاپیتان دوم تیمش نیست گفت: باید تاکید کنم اختلافی با پوگبا ندارم و فقط تصمیمی که باید می‌گرفتم را گرفتم.

تاکید می کنم اختلافی با پوگبا ندارم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از دیلی میل، منچستریونایتد برابر دربی کانتی در جام اتحادیه شکست خورد و از این رقابت ها کنار رفت تا ناکامی دیگری برای مربی پرتغالی در سومین فصل حضورش در این تیم ثبت شود. 

ژوزه مورینیو در ابتدا درباره اینکه او اعلام کرده دیگر پل پوگبا کاپیتان دوم تیمش نیست گفت: این تصمیمی است که من گرفتم و نیازی نیست درباره آن توضیح دهد چون در حیطه کاری‌ام است که کاپیتان ها را مشخص کنم. باید تاکید کنم اختلافی با پوگبا ندارم و فقط تصمیمی که باید می‌گرفتم را گرفتم.

او درباره نمایش تیمش در بازی برابر دربی کانتی گفت: باز هم باید همان صحبت‌هایی که بعد از بازی با ولورهمپتون بر زبان آوردم را تکرار کنم و آن هم این است که رختمن تیم حریف یقین داشت و توانست با روحیه بالا به هدف خود برسد.  وقتی با یک گل از حریف پیش بودیم باید بازی را تمام می کردیم ولی قادر به این کار نبودیم. تنها وقتی گل دوم را از حریف دریافت کردیم جلو کشیدیم و من این را دوست ندارم چون خیلی دیر بود. این انتقاد از بازیکنانم نیست. وقتی آنها  نمایش خوبی نداشتند چطور می توانم بگویم خوب بودیم. وقتی هم بازی به ضربات پنالتی کشیده شد می دانستیم که موقع زدن پنالتی بایی و جونز ممکن است به مشکل بخوریم که همین اتفاق هم رخ داد.

فصل سوم مورینیو در تیم های چلسی و رئال مادرید همواره با مشکلات زیادی همراه بوده که در نهایت به جدایی مربی پرتغالی منجر شده است. این بار نیز مورینیو گرفتار همان مشکلات همیشگی خود شده و چه بسا باید منتظر اخراج این مربی و حضور مربیانی چون زیدان و لورن بلان در این تیم باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی