English

پوگبا:

هیچ‌وقت درباره رفتن از یونایتد صحبت نکردم

هافبک شیاطین سرخ گفت: من هیچ‌وقت درباره رفتن از یونایتد صحبت نکردم و تمام توانم روی موفقیت تیم و البته شرایط بدنی و روحی و روانی خودم بوده است.

هیچ‌وقت درباره رفتن از یونایتد صحبت نکردم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از ساکرنت،  اخبار زیادی بعد از جام جهانی 2018 روسیه درباره اختلاف نظر مورینیو و پل پوگبا منتشر شد و حتی عنوان شد که این بازیکن قصد دارد راهی بارسلونا شود.

این هافبک فرانسوی که با کشورش به عنوان قهرمانی در جام جهانی روسیه دست یافت، درباره حضور در یونایتد و کار با مورینیو گفت: یک چیز را با صراحت می‌توانم بگویم. برای من فرقی نمی‌کند چه کسی سرمربی باشد. من تمام تلاشم را برای تیمم خواهم کرد و ۱۰۰ درصد توان را برای یونایتد خواهم داشت. چیز بیشتری نمی‌توانم بگویم.

او اضافه کرد: من بعد از جام جهانی دیر به تمرینات تیم اضافه شدم و تلاش می‌کنم به خوبی جام جهانی برای تیمم ظاهر شوم و نمایش خوبی داشته باشم. من هیچ‌وقت درباره رفتن از یونایتد صحبت نکردم و تمام توانم روی موفقیت تیم و البته شرایط بدنی و روحی و روانی خودم بوده است.

منچستریونایتد در چهار بازی ابتدایی خود در لیگ برتر به ۲ برد و ۲ باخت رسیده و در هفته پنجم باید برابر واتفورد شگفتی‌ساز به میدان برود که هر چهار دیدار خود را با برد به پایان رسانده و این هفته موفق به شکست تاتنهام شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه