English

کی روش:

دیدار برابر اسپانیا مانند یک فینال برای ماست / در بازی با مراکش کمی خوش‌ شانس بودیم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: دیدار برابر اسپانیا مانند یک فینال برای ماست چون برابر یک تیم پر از ستاره بازی خواهیم کرد.

دیدار برابر اسپانیا مانند یک فینال برای ماست / در بازی با مراکش کمی خوش‌ شانس بودیم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری افه، تیم ملی فوتبال ایران دیروز (جمعه) در رقابت های جام جهانی 2018 روسیه با به گل به خودی عزیز بوهادوز توانست مراکش را شکست دهد و پس از دو دهه، پیروزی در جام جهانی را تجربه کند. کارلوس کی‌ روش پس از این پیروزی مهم با خبرگزاری افه درباره دیدار برابر اسپانیا صحبت کرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: اسپانیا تیم بزرگی دارد و کنترل بازیکنان‌شان خیلی سخت است ولی باید به میدان برویم می‌دانیم چگونه برابر این تیم بازی کنیم. اسپانیا از بهترین بازیکنان برخوردار است. تکنیک خیلی خوبی دارد ولی با این حال این به معنای پیروزی آن‌ها برابر ما نیست.

سرمربی پرتغالی در ادامه اظهار کرد: بازیکنان اسپانیا احترام زیادی به بازیکنان ایرانی خواهند گذاشت.

سرمربی پیشین رئال مادرید در مورد دیدار برابر مراکش گفت: زمانی که نقطه ضعف خط دفاعی مراکش را پیدا کردیم، بازی متفاوت شد و بازیکنان حریف متوجه شدند که ممکن است از ما شکست بخورند. ما در این بازی کمی خوش‌شانس بودیم.

کی‌روش درباره توقف اسپانیا گفت: می‌دانم باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم. پس از کسب این پیروزی به یک مشکل برخوردیم و آن بالا رفتن انتظار هواداران از ما است. دیدار برابر اسپانیا مانند یک فینال برای ماست چون برابر یک تیم پر از ستاره بازی خواهیم کرد.

سرمربی پرتغالی در پایان اظهار کرد: اسپانیا تیم فوق‌العاده‌ای است و تنها بازیکنان خیلی خوبی ندارد بلکه بازیکن برزیلی همچون دیگو کاستا دارد که برای این تیم بازی می‌کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی