English

حاج‌ صفی:

گل به خودی خوبی شد

ملی‌پوش فوتبال ایران بعد از پیروزی مقابل مراکش گفت: روزهای قبل روی ضربات کاشته کار کرده بودیم. خدا را شکر مدافع حریف هم درست نقطه‌ای بود که توپ را فرستادم و گل به خودی خوبی شد. خدا را شکر!

گل به خودی خوبی شد

به گزارش خبرگزاری موج، احسان حاج‌ صفی بعد از پیروزی یک بر صفر ایران مقابل مراکش در جام جهانی 2018 روسیه درباره پستش در این مصاف، گفت: نظر کارلوس کی‌ روش بود که دفاع چپ بازی کنم و برنامه‌هایی که او داشت باعث شد یک خط عقب تر بیایم. درست است که من در بازی‌های قبل هافبک بازی می‌کردم اما نظر سرمربی تیم ملی این بود در بازی امروز دفاع چپ باشم.

او افزود: یک ربع اول بازی، استرسی در تیم بود چون بازیکنانمان جوان هستند و تجربه کافی را ندارند. اما به مرور زمان بازی را در دستمان گرفتیم و موقعیت خوبی هم داشتیم که متاسفانه تبدیل به گل نشد. در نیمه دوم دفاع خوبی کردیم و توانستیم اواخر بازی به گل برسیم.

ملی‌پوش فوتبال همچنین درباره گلی که در وقت‌های اضافه به ثمر رسید گفت: روزهای قبل روی ضربات کاشته کار کرده بودیم. خدا را شکر مدافع حریف هم درست نقطه‌ای بود که توپ را فرستادم و گل به خودی خوبی شد. خدا را شکر!

او درباره کاپیتانی در بازی امروز بعد از تعویض مسعود شجاعی اظهار کرد: مسعود کاپیتان اول و اشکان کاپیتان دوم تیم ملی است اما اشکان امروز نبود و بازوبند به من رسید. مسئولیتم سنگین‌تر شد اما خدا را شکر در نهایت سربلند شدیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه