English

چراغ سبز کونته به مسوولان چلسی

سرمربی چلسی بعد از قهرمانی در جام حذفی، گفت‌: فکر می‌کنم بعد از دو سال باشگاه من را به خوبی می‌شناسد. اگر آنها بخواهند با من ادامه‌ دهند من تغییر نخواهم کرد. روش من همان است. سخت تلاش خواهم کرد و ذهنیت قوی را در بازیکنانم می‌سازم.

چراغ سبز کونته به مسوولان چلسی

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از ساکرنت، چلسی در فینال جام حذفی انگلیس به مصاف منچستریونایتد رفت و موفق شد با  یک گل حریف را شکست دهد و قهرمان شود تا آنتونیو کونته در دو سال دومین جام خود را به دست بیاورد. با این حال  عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا باعث شده این مربی در آستانه اخراج قرار گیرد.

آنتونیو کونته بعد از قهرمانی در جام حذفی، گفت‌: فکر می‌کنم بعد از دو سال باشگاه من را به خوبی می‌شناسد. اگر آنها بخواهند با من ادامه‌ دهند من تغییر نخواهم کرد. روش من همان است. سخت تلاش خواهم کرد و ذهنیت قوی را در بازیکنانم می‌سازم. گذشته من به خوبی گویای همه چیز است. من یک مربی برنده هستم و این را در انگلیس نشان دادم. برای بازیکنانم خیلی خوشحال هستم همین طور برای باشگاه و هواداران. آنها می‌توانند من را اخراج کنند  ولی من در دو سال برای آنها جام گرفتم. دیگر تصمیم با خود مسئولان باشگاه چلسی است. باشگاه و هواداران شایسته این قهرمانی بودند. من در ابتدای فصل پیش‌بینی  کرده بودم که فصل سختی داشته باشیم  ولی ما در لیگ پنجم شدیم و قهرمان جام حذفی. البته  این را قبول دارم که عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای باشگاه چلسی خیلی بد است.

سرمربی ایتالیایی چلسی در پایان، ‌اضافه کرد: من احترام خیلی زیادی برای باشگاه  قائل هستم و امیدوارم  که هر تصمیمی گرفته می‌شود  به سود باشگاه باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی