English

کونته:

یک بار دیگر در این بازی دیدیم که ما از موقعیت‌ها به خوبی بهره نبردیم

سرمربی چلسی بعد از ناکامی برابر وستهام گفت: یک بار دیگر در این بازی دیدیم که ما از موقعیت‌ها به خوبی بهره نبردیم. ما باید این بازی را می‌بردیم به همین دلیل خیلی ناراحت هستم. بازیکنانم هم ناامید هستند.

یک بار دیگر در این بازی دیدیم که ما از موقعیت‌ها به خوبی بهره نبردیم

به گزارش خبرگزاری موج ‌به نقل از ساکرنت، در ادامه‌ هفته‌ سی و سوم لیگ برتر فوتبال انگلیس چلسی دیشب (یک‌شنبه) به مصاف وستهام رفت که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

آنتونیو کونته، سرمربی چلسی بعد از این بازی گفت‌: این بازی خیلی شفاف کل فصل ما را در یک کلمه توصیف کرد. در این بازی موقعیت‌های زیادی داشتیم که با بی دقتی آنها را از دست دادیم و اعتماد به نفسمان کاهش یافت و در ادامه‌ دروازه‌ ما باز شد. چند بار تا به حال گفته‌ام که از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم. تا چه زمانی باید این طور باشد؟ یک بار دیگر در این بازی دیدیم که ما از موقعیت‌ها به خوبی بهره نبردیم. ما باید این بازی را می‌بردیم به همین دلیل خیلی ناراحت هستم. بازیکنانم هم ناامید هستند.

چلسی فقط دو بازی از ۱۱ بازی اخیر خودش را در لیگ با پیروزی پشت سر گذاشته است و همین دلیل باعث شده آنها شانس بسیار کمی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا داشته باشند و باید به احتمال زیاد سال آینده در لیگ اروپا بازی کنند.

سرمربی چلسی در پایان صحبت‌های خود ‌اضافه کرد: باید واقع‌بین باشیم. الان صحبت از سهمیه  لیگ قهرمانان اروپا خنده‌دار است. تیم‌های دیگر بهتر از ما هستند و از موقعیت‌هایشان به خوبی استفاده می‌کنند. من این را بارها به بازیکنانم گفته‌ام.

چلسی در جام حذفی هم بازی دارد و باید در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها به مصاف ساوتهمپتون برود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه