English

سلطانی‌ فر:

ایران می‌تواند در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی جاکارتا نتایج درخشانی کسب کند

وزیر ورزش و جوانان گفت: ایران می‌تواند در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی جاکارتا نتایج درخشانی کسب کند و ما می‌توانیم از کیفیتی که در این مسابقات وجود دارد از حریم ورزش کشورمان دفاع کنیم و در میادین مختلف نتایج خوبی به دست بیاوریم.

 ایران می‌تواند در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی جاکارتا نتایج درخشانی کسب کند

به گزارش خبرگزاری موج، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران در شهرستان کاشمر با بیان این که  ۹۸ درصد ترکیب کاروان اعزامی به بازی های آسیایی مشخص شده است، اظهار کرد: برای حضور در بازی های آسیایی و پاراآسیایی جاکارتا و المپیک ۲۰۲۰ توکیو از یک سال قبل با حضور مسئولین وزارت ورزش و جوانان و همچنین کمیته ملی المپیک جلساتی را تشکیل دادیم، در این جلسات مسائل مختلف مربوط به فدراسیون‌های ورزشی و ورزش‌های حاضر در بازی های آسیایی و المپیک را رصد کرده‌ایم و رکورد و وضعیت آمادگی تیم ها و مسائل و مشکلاتی که مطرح بود، مورد بررسی قرار داده‌ایم.

وی افزود: با ارزیابی دقیقی که انجام داده‌ایم برای مسابقات آسیایی ۹۸ درصد ترکیب کاروان خود را مشخص کردیم  و ۲ درصد باقیمانده به برخی از رشته‌ها که در ماه‌های آینده نتایج  و رکوردها مشخص می‌شود اختصاص دارد.

سلطانی‌ فر گفت:  ایران می‌تواند در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی جاکارتا نتایج درخشانی کسب کند و ما می‌توانیم از کیفیتی که در این مسابقات وجود دارد از حریم ورزش کشورمان دفاع کنیم و در میادین مختلف نتایج خوبی به دست بیاوریم. در یک هماهنگی نزدیک و فشرده با کمیته ملی المپیک برنامه‌ها رصد و نظارت بر کارها انجام می‌شود و مقدمات فراهم کرده‌ایم و حضوری آبرومند و مقتدرانه خواهیم داشت.

وی ادامه داد: امروز از طرف دولت به کاشمر آمده‌ام و در جلساتی که ما در شورای اداری کاشمر و همچنین جلسه که قبل با مسئولین شهرستان داشتیم از مسائل، مشکلات و نیازهای شهرستان اعم از بهداشت درمان، ورزش،  فرهنگ و ارتباطات  وعمران شهری مطرح و مواردی مکتوب شد که با طرح این موارد و پیگیری کردن در جلسات دولت و همچنین وزارتخانه‌های مختلف با توجه به منابعی که در کشور وجود دارد  طول دو یا سه سال آینده دنبال می‌کنیم.

سلطانی‌فر افزود: تلاش و تاکید رئیس‌جمهور بر این است پروژه هایی داشته باشیم که بتوانیم ظرف سه سال آینده به پایان برسانیم خوشبختانه پروژه‌هایی که امروز مطرح شد توسط مسئولین شهرستان پروژه های خوب و تاثیرگذاری در فرایند توسعه خواهد بود که فکر می کنم بتوانیم منابع آن را تامین کنیم ، در حوزه ورزش نیز تلاش داریم استخر نیمه تمام را ظرف یک سال آینده تکمیل و در مناطق محروم کاشمر امکانات ورزشی ایجاد کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه